نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از گروه مذاکره کننده هسته ای حمایت کردند و ما هم حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،آیت الله سید احمد خاتمی دراجتماع بزرگ عاشوراییان شهرستان زرند در مسجد جامع این شهر افزود: انشاءالله گروه مذاکره کننده خطوط قرمز را رعایت کنند.

امام جمعه موقت تهران بااشاره به اینکه مسئولان کشورهای خارجی می گویند که رهبر ایران بسیار آینده نگر است، افزود : کشور هر چه دارد از ولایت مداری مردم و گزینشی عمل نکردن به رهنمودهای ولایت و رهبری است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رهبری در این انتخابات تاکید کردند رای مردم حق الناس است و باید حفظ شود و انتخابات گذشته هم سالم بود.

وی گفت: ولایتمداری یعنی همیشه حامی ولایت باشیم و نه مقطعی که می شود طلحه و زبیر و همه کسانی که ریزش کردند، بنابراین ولایتمدار واقعی کسی است که گوش به فرمان و همراه رهبر باشد.

وی تصریح کرد : فتنه 88 اردوگاه ضد ولایت و ضد مردم بود، ببینید چه کسانی از فتنه گران حمایت کردند؛ آمریکا، انگلیس، منافقین و شیمون پرز که گفت مخالفان، سربازان ما هستند و اگر اعتراف به گناه کنند، گامی به صلح و سازش خودشان است.

آیت الله خاتمی گفت: حضرت علی (ع) فرمودند حق و باطل دو اردوگاه است در اردوگاه حق باشید و زیر پرچم باطل نروید.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در یک سال اخیر چند کشور نوکر آمریکا در منطقه سقوط کردند، تصریح کرد: در مصر اخوان المسلمین چندین سال سابقه داشتند اما یک سال نتوانستند مقاومت کنند.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) نعمت بزرگی بود که خداوند به کشور ایران عطا فرمود و بعد از امام راحل(ره)،خبرگان رهبری شخصیت بزرگی را انتخاب کرد که اخلاص، زهد و منش وی همچون امام راحل(ره) است.

امام جمعه موقت تهران همچنین با تسلیت رحلت پیامبراعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: دغدغه پیامبراکرم(ص) در هفته آخر عمر مبارکشان انتخاب رهبری بعد از خود بود و قلم و دوات را خواستند تا بنویسند: "من کنت مولاه فهذا علی مولاه".

در این همایش،حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه زرند گفت: 12 هزار رزمنده دوران پرافتخار دفاع مقدس، بیش از 600 شهید و 126 آزاده سرافراز شهرستان زرند نشانگر ولایتمداری مردم این خطه از ایران اسلامی است./س

برچسب ها: ولایت ، انقلاب ، حامی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.