فیلم سینمایی «مُروا» به كارگردانی كریم فائقیان به دبیرخانه سی و دومین جشنواره فیلم فجر ارائه شده است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فیلمبرداری این فیلم در یكی از محله‌های قدیمی شهر بوشهر انجام شده است. «مُروا» درباره باورهای دینی و مذهبی مردمانی است كه دلشان به هم نزدیك است. شخصیت‌هایی كه در داستان این فیلم روایت می‌شوند هركدام در تعزیه نقشی دارند.  
 
این فیلم كه با نگاه دینی و عاشورایی داستان خود را به تصویر می‌كشد در جهت حمایت از فیلمسازان شهرستان كه از اهداف حوزه هنری است ساخته شده و در ادامه هدف تمركز زدایی مسیر سینما از شهر تهران است.  
 
«مُروا» محصول مشترك سازمان توسعه سینمایی سوره و حوزه هنری استان بوشهر است كه اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. اغلب عوامل پشت صحنه و بازیگران این فیلم از تیم فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» هستند و احسان عبدی‌پور كارگردان «تنهای تنهای تنها» به عنوان بازیگردان با این فیلم همكاری كرده است.  
 
در این فیلم شاهین بهرام‌نژاد، غلامرضا فرج‌زاده، نجف كازرونی، علی قربانی، غلامحسین بارونی، فاطمه خرمایی‌پور، حسین قفلی، علی ضاحیان، هادی كازرونی، حسن غلامی و... بازی كرده‌اند. 

از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به: نویسنده: غلامرضا احمدی، مدیرفیلمبرداری: كریم فائقیان، صدابردار:احسان نوبخت، صداگذار: لیلا خرمایی‌پور، طراح لباس و صحنه: ادریس عبدی‌پور، طراح گریم: جلال امیری، دستیار كارگردان و برنامه‌ریز: زینب عربی، مدیر تولید: علیرضا حسن‌زاده فرد و مجری طرح: سید محمد حسین سیدزاده، اشاره كرد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار