با توجه به بارش که از دیشب در استان شروع شده جاده‌های استان لغزنده بوده و استفاده از زنجیر چرخ در این محورها به ویژه گردنه ها الزامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت : با توجه به بارشی که از دیشب در استان شروع شده کار کنان راهداری نمک‌پاشی و برف روبی لازم را در دستور کاریی خود قرار دادند.

خوشکام با اشاره به اینکه با توجه به پیش بینی هواشناسی بارش برف تا 24 ساعت آینده ادامه خواهد داشت،  افزود :به دلیل ادامه بارش برف مسافران و رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌های روز گذشته 30 راه‌ روستایی استان را مسدود کرده بود، تصریح کرد : با تلاش همکاران راهداری این راه‌های روستایی بازگشایی شده است.

این مسئول ادامه داد : خوشبختانه تردد در محورهای مواصلاتی زنجان به خوبی امکان پذیر است و تاکنون مشکل خاصی در محورهای استان رخ نداده است.

وی در ادامه به رانندگان توصیه کرد برای تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان از لوازم گرمایشی و زنجیر چرخ استفاده کنند چرا که در این فصل به علت نا مساعد بودن هوا و لغزنده بودن جاده ها رانندگی کردن بسیار سخت است که در این راستا استفاده از زنجیر چرخ سرعت را کنترل می کند.

 خوشکام خاطر نشان کرد : رانندگان می توانند با ارسال پیامک به سامانه 1000241141 از وضعیت راه های استان زنجان با خبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای 141 از وضعیت جاده های استان آگاهی پیدا کنند/س.

 

برچسب ها: زنجیر ، چرخ ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.