سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از 2 کشتی‌گیر قمی برای حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان قصد حضوری موفق و پرقدرت را در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی سال 2014 دارد و به همین منظور کادر فنی تیم ملی از چهره‌های شاخص کشتی فرنگی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورده است.


یک بار دیگر با پیگیری‌های فدراسیون کشتی کشورمان بهترین مربی حال حاضر کشتی فرنگی دنیا یعنی محمد بنا به راس کادر فنی تیم ملی بازگشته و با حضور وی موجی از امیدواری برای تکرار دوباره موفقیت‌های ایران در رقابت‌های برون مرزی کشتی فرنگی ایجاد شده است.

2 سال از آخرین قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی می‌گذرد و بار دیگر محمد بنا به تیم ملی آمده تا این تیم یک بار دیگر عنوان قهرمانی جام جهانی این رشته را به خود اختصاص بدهد.

در اردیبهشت ماه سال 1391 و در جریان رقابت‌های قهرمانی جام جهانی 2012 کشتی فرنگی به میزبانی شهر سارانسک روسیه بود که تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با هدایت محمد بنا در خاک روسیه موفق شد تیم ملی این کشور را کنار زده و قهرمانی جام جهانی را جشن بگیرد.

اما در اسفندماه همان سال و در جریان مسابقات جام جهانی 2013 کشتی فرنگی به میزبانی شهر تهران این بار این روس‌ها بودند که در حضور هزاران تماشاگر ایرانی جام را از ایران ربودند و قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی شدند.

حالا قرار است بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان مرحله دوم اردوی تمرینی و آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی از روز شنبه چهاردهم دی‌ماه در خانه کشتی تهران آغاز شود تا تیم پرقدرت به جام جهانی برود.

نفرات دعوت شده به این اردو که تا روز 30 دی‌ماه ادامه خواهد داشت در حالی معرفی شدند که از استان قم نیز هادی علیزاده پورنیا و امیرحسین مولایی در وزن 75 کیلوگرم حضور دارند و در کنار دیگر ملی‌پوشان برای حضور در جام جهانی تلاش می‌کنند.

کشتی‌گیران قمی در این وزن رقبایی همچون فرشاد علیزاده از تهران و وحید بابایی‌جعفری از خوزستان را نیز دارند اما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا در ترکیب اصلی تیم ملی کشتی فرنگی به جام جهانی این رشته در سال 2014 اعزام شوند./س
برچسب ها: قم ، بنا ، تم ، ملی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.