نامزد حضور در انتخابات فدراسيون گفت: گفتند بايد اول از شوراي شهر استعفا کنم و بعد مي توانم در مجمع انتخاباتي فدراسيون تکواندو شرکت کنم.

هادي ساعي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: براي حضور در مجمع انتخاباتي فدراسيون تکواندو دعوت شدم و به من گفتند مي توانم بدون مشکلي حضور داشته باشم اما در روز برگزاري مجمع اعلام کردند که نمي توانم بدون مجوز در انتخابات شرکت کنم و مدارکم ناقص است.
وي افزود: به نظر من اين انتخابات مهندسي شده است و براي انتخاب رييس آن برنامه ريزي شده بود. ديگر با اين شرايط نمي توانم با فدراسيون تکواندو کار کنم. شرايطي پيش آمده که من را از خانه ام، تکواندو بيرون کردند.
 
قهرمان تکواندوي المپيک عنوان کرد: براي گرفتن حقم به فدراسيون جهاني و کميته بين المللي المپيک شکايت مي کنم.
 
ساعي با در دست داشتن کتاب قوانين شوراهاي شهر اسلامي تصريح کرد: طبق قانون عضويت در شوراهاي شهر افتخاري است و شغل دولتي محسوب نمي شود. روز 7دي دعوت نامه حضور در مجمع برايم ارسال شد و با انتخاب روز برگزاري مجمع در بين تعطيلات، 9 دي در نامه رسمي به من اعلام کردند، نمي توانم در مجمع حضور يابم و به خاطر تعطيلات هم نتوانستم کاري انجام دهم.

وی در پاسخ به این سوال که به گفته سجادی او می توانست در صورت انصراف از شورای شهر در مجمع حضور یابد، گفت: مگر سجادی رییس شورای شهر است که قانون تعیین می کند من باید از شورا استعفا کنم؟ اگر بخواهم استعفا دهم باید رییس شورای شهر بگوید و استعفایم را به او می دهم.
 
قهرمان اسبق تيم ملي تکواندو تصريح کرد: نسبت به انتخاب چهار نماينده براي حضور در انتخابات فدراسيون تکواندو به وزير نامه زدم و او به سجادي دستور داد تا در اين مورد پيگيري شود. بعد از ان هم قرار شد نماينده ورزشکاران، داوران و مربيان تغيير کند اما امروز ديديم که تغييراتي انجام نشد و در نهايت تعجب نماينده داوران از حضور در مجمع انتخاباتي حذف شد.
 
ساعي با اشاره به برگزاري مجامع پهلواني و هاکي گفت: در ساير مجامع هم اتفاقاتي از اين قبيل و بي قانوني هايي ايجاد شد، اما نمي دانم چرا قانون فقط براي من اجرا شده است؟ 
 
لازم به ذکر است هادي ساعي حدود ساعت 11 به همراه مرتضي کريمي، مربي تيم ملي تکواندوي کشورمان وارد آکادمي ملي المپيک شد اما نتوانست وارد مجمع شود و پاسخگوي خبرنگاران بود.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدي
۱۶:۱۰ ۱۷ دی ۱۳۹۲
قانون بايد براي همه اعضاي شوراي شهر يكسان باشه!!
نه فقط براي هادي ساعي پر افتخار....
چرا بقيه اعضاي شوراي شهر بررسي نميشوند؟
Iran (Islamic Republic of)
نسیمی
۱۸:۵۹ ۱۱ دی ۱۳۹۲
آقای ساعی مگر از شورای شهر و اسب سواری و مسابقات سوارکاری وقت اضافی هم داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۱ دی ۱۳۹۲
مغلطه نکن دیگه. دنبال راهی برای دور زدن قانون بودی که جلوتو گرفتن حالام تمکین کن
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۲۲ ۱۱ دی ۱۳۹۲
سلام آقای ساعی قانون برای همه یکی است این شغل توست باید از این شغل خارج بشی بعد مدعی باش حالا عیب نداره امثال شما عزیزان در این ورزش هستند و میتوانند جایگزین خوب باشند.
آخرین اخبار