رئیس شورای شهر تهران گفت: به مسئولان میراث فرهنگی شهرستان ری پیشنهاد دادیم تا خانه مرحوم فیروزآبادی خانه مشاهیر ری شود.

مسجد جامعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه بخشی از خانه مرحوم فیروزآبادی که درحال حاضر داخل بیمارستان فیروزآبادی واقع شده ، پا برجاست ، به مسئولان میراث فرهنگی پیشنهاد دادیم تا این بنا به خانه مشاهیر ری تبدیل شود.

وی همچنین با اشاره به دو بیمارستان نیمه کاره در بیمارستان فیروزآبادی افزود: با توجه به محدودیت‌های این مرکز درمانی در ارائه خدمات به شهروندان دو بنای نیمه کاره وجود دارد، یکی از بنا‌ها که قرار بوده مرکز تخصصی شود و ساختمان دیگری که با ظرفیت 300 تختخواب هر دو اگر چه با سرمایه گذاری افراد خیر پایه ریزی شده اما نیمه کاره رها شده است.

وی ادامه داد: اگر چه متولی اصلی این موضوع وزارت بهداشت می باشد، اما به دلیل اینکه یک مرکز درمانی خیریه است و خوش نامی مرحوم فیروز آبادی ، خیلی از افراد مشتاق هستند که در این زمینه سرمایه گذاری کنند، همچنین شورا نیز با همکاری شهرداری منطقه 20 پیگیر این موضوع خواهند بود.

شایان ذکر است، بیمارستان فیروز آبادی واقع در شهرری در سال 1313 در منطقه‌ای که از امکانات پزشکی دور بود احداث و به نام مرحوم فیروزآبادی وقف شده است و این بیمارستان از جمله بیمارستان‌های دولتی می‌باشد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار