استاد حوزه علمیه قم بر تلاش استاندار و دیگر مسئولان استان در راستای ارتقای جایگاه استان قم به عنوان پایتخت جهان تشیع تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله علوی بروجردی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش استاندار قم با اشاره به دقت و تدبیر هیئت دولت در انتخاب استاندار قم، این امر را نشان از اهمیت بالای این امر دانست و برای حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش آرزوی توفیق در خدمت‌رسانی کرد.


وی با اشاره به جایگاه ویژه استان قم و وجود بارگاه مطهر و منور حرم کریمه اهل بیت (س)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و مسجد مقدس جمکران این شهر مقدس را تاثیرگذار در کل جهان ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با لطف خداوند متعال و تدبیر استاندار قم جایگاه استان قم بیش از پیش ارتقاء یابد.

صالحی‌منش نیز با عرض تسلیت ایام جانسوز وفات پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) از عنایات و پشتیبانی مراجع عظام تقلید تشکر کرد و گفت: خود را خادم حرم کریمه اهل بیت و مردم شریف قم خواند.

استاندار قم عمران و آبادانی شهر مقدس قم را اولویت اصلی کاری خود عنوان کرد و افزود: تلاش من در خدمت صادقانه و خداپسندانه است و از افراد کارآمدی که برای رضای خدا و خدمت به مردم شریف استان قم تلاش کنند، بهره‌گیری خواهم کرد./س
برچسب ها: قم ، ارتقا ، پایتخت ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.