رییس اداره راه و شهرسازی خمین گفت به دلیل بارش برف شب گذشته در محورهای ارتباطی کوهستانی شهرستان به ویژه مسیر شازند و اراک به خمین و الیگودرز - خمین بدون وسایل ایمنی و زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

 

علیرضا اصغری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، با اشاره تداوم بارش برف در محور های مواصلاتی این شهرستان افزود: نیروهای راهداری این اداره با همکاری امدادگران جمعیت هلال احمر همچنان در حال انجام عملیات امداد و نجات خودروهای گرفتار در محورهای برفگیر این شهرستان هستند.
وی اظهارکرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش برف و کولاک ادامه خواهد داشت و مسافران که قصد عزیمت به مناطق برفگیر این شهرستان را دارند وسایط نقلیه خود را به زنجیر چرخ مجهز و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
رییس اداره راه و شهرسازی خمین از آماد باش و فعالیت پنج گروه راهداری در محورهای ارتباطی سطح شهرستان خبر داد و گفت: این گروه ها با اختیار داشتن خودروهای برف روب سنگین و نیمه سنگین مشغول بازگشایی راه های اصلی و فرعی شهرستان هستند.
اصغری از برخورد یک دستگاه خودروی پیکان سواری با خودروی برف روب در حین کار در مسیر الیگودرز به خمین خبر داد و گفت: در این حادثه سرنشین خودروی پیکان مسدوم و روانه بیمارستان شد.


برچسب ها: تردد ، زنجیر ، چرخ ، خمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.