مجمع انتخاباتي فدراسيون تکواندو امروز چهارشنبه 11 دي در آکادمي ملي المپک و پارالمپيک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: مجمع انتخاباتي فدراسيون تکواندو در حالي امروز چهارشنبه 11 دي در آکادمي ملي المپيک و پارالمپيک برگزار شد که خالي از حاشيه هم نبود.

دقايقي قبل از آغاز مجمع تقريبا همه اعضاي آن در جلسه حاضر بودند اما مجمع با حدود نيم ساعت تاخير با ورود نصراله سجادي معاون ورزش قهرماني وزارت ورزش  جوانان و رييس مجمع، بهرام افشارزاده و نيز محمود صيدانلو سررست فدراسيون تکواندو آغاز شد.

اين در حالي است که پيش از اين محمد رضا طالقاني سرپرست فدراسيون کشتي پهلواني و ورزش هاي باشتاني وزورخانه اي اجازه حضور در مجمع انتخاباتي اين فدراسيون را پيدا نکرد.

با اين حال خبري از هادي ساعي نامزد انتخابات فدراسيون تکواندو که با توجه به حضورش در شوراي شهر تهران، اجازه حضور در انتخابات فدراسيون را نيافته بود، نشد تا اينکه وي مقابل درب سالن مشغول مصاحبه با خبرنگاران شد اما به داخل مجمع نيامد.
اجازه نيافت ساعي در انتخبات اين گونه اعلام شد که مدارک وي براي حضور در مجمع کامل نيست.

پیمان فخری رییس بخش مرکز سنجش و آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک هم نظاره گر مصاحبه های هادی ساعی در حاشیه مجمع بود.

جمشيد سهرابي ديگر نامزد اين انتخابات و رييس هييت تکواندوي استان تهران هم درحمايت از هادي ساعي در مجمع حاضر نشد.

مجمع انتخابات فدراسيون تکواندو با دبيري غلامحسن ذالقدري دبير بازنشسته فدراسيون تکواندو اغاز شد و در ادامه نامزدها به ترتيب حروف الفبا شروع به اعلام برنامه هاي خود کردند.

در ادامه علي محمد بسحاق و آرش فرهاديان دو نامزد انتخابات فدراسيون نيز انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام کردند.
نادر خدامرادي نيز به دليل بازنشسته بودن در مجمع حاضر نشد و احسان صرامي نيز به عنوان ديگر کانديداي  اين انتخابات، غايب بود.

زمان راي گيري هم سيد محمد پولادگر، مهدي صادقي، فرامرز دلدار خيرآبادي و محمد مهدي اسعدي از ميان 10 نامزد که براي اين انتخابات ثبت نام کرده بودند، حضور داشتند.

از حضور زهرا سروي نايب رييس بانوان فدراسيون تکواندو براي راي گيري نيز با توجه به اتمام دوره حضورش در فدراسيون جلوگيري به عمل آمد تا از ميان41 نفر از اعضاي مجمع با حضور 38 نفر، سيد محمد پولادگر رييس چهار دوره قبل فدراسيون با 34 راي بار ديگر براي اين عنوان انتخاب شود.

محمد مهدي اسعدي نيز 2 راي بدست اورد و 2 راي نيز سفيد اعلام شد.

اصغر رحيمي ناظر کميته ملي المپيک نيز در مجمع حاضر بود ضمن آنکه سيروس رضايي رييس کميته داوران به عنوان نماينده داوران نيز از حضور در مجمع حذف شده بود.

مرادي به عنوان نماينده وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، بيژن مقانلو سرمربي تيم ملي تکواندو به عنوان نماينده مربيان، بهنام اسبقي، محمد باقري معتمد و فاطمه اسدپور به عنوان نماينده ورزشکاران، محمد رضا زوار سرمربي تيم ملي تکواندوي نوجوانان به عنوان نماينده نيروهاي مسلح، نماينده آموزش و پرورش، نماينده ورزش کارگري و روساي هييت ها نيز در اين انتخابات حق راي داشتند.

با رای گیری از اعضای مجمع قرار شد، دبیر، نایب رییسان  و خزانه دار فدراسیون به دلیل کمبود زمان در نوبتی دیگر معرفی شوند و بازرس فدراسیون هم از سوی وزارت ورزش و جوانان انتخاب خواهد شد.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار