شهردار برازجان از پرداخت سالانه 72 میلیارد ریال حقوق به کارکنان این شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ماشاءالله احمدی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان شورا و شهرداری برازجان اظهار داشت: شهرداری خدمات بسیار ارزنده‌ای به شهروندان ارائه کرده و روز به روز شاهد ارائه خدمات بهتری توسط این نهاد هستیم.

وی افزود: ما برای کار کردن آمده‌ایم و با تکریم ارباب رجوع و تخفیف ندادن به برخی افراد شهرداری را حیاط خلوت هیچ اداره، نهاد و ارگانی نخواهیم کرد و شهرداری جایی برای کسب درآمد و خدمت به مردم خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: درآمد شهرداری برآیندی از وضعیت اقتصادی و درآمد مردم است و از فردا تمام مباحثی که مطرح خواهد شد را معاونین باید شروع و پیگیری کنند و ما نیز حاضریم هر دو ماه برای جوابگویی حاضر شویم.

احمدی پیرامون حقوق پرداختی شهرداری به کارمندان خود عنوان کرد: ماهیانه 30 میلیون تومان به اتوبوسرانی، 30 میلیون تومان به فضای سبز و 320 میلیون تومان حقوق خود شهرداری مرکزی است و حدود 100 نفر نیز در بخش‌های دیگر از این سازمان حقوق دریافت می‌کنند که جمعاً 600 میلیون تومان حقوق در ماه و 72 میلیارد ریال در سال پرداخت می‌شود.

وی افزود: ما چند سیاست در نظر گرفته‌ایم، اول صرفه‌جویی، دوم استخدام نکردن نیرو، سوم اینکه اگر قرار است سازمانی اضافه شود نباید بار مالی برای شهرداری داشته باشد.

این مسئول ابراز داشت: ما سازمانی را در اختیار داریم و اگر روزی نتوانستیم به وظایف خود عمل کنیم باید بتوانیم بگوییم دست‌هایمان بالا و برویم؛ شاید کسی بیاید و بهتر از ما عمل کند.

شهردار برازجان بیان داشت: برای مشکلات موجود برنامه داریم و تلاش می‌کنیم جلوی خرابی‌ها را بگیریم و نکته دیگر اینکه همه حرف‌هایی که اینجا زده شد باید از فردا اجرایی شود و خواهش و دستور من این است که باید وقت گذاشته شود تا کار انجام پذیرد.

وی پیرامون درخواست‌های متعددی که برای کار به شهرداری داده می‌شود نیز گفت: ما همه نامه‌ها را به ادارات مربوطه ارجاع می‌دهیم و اگر رئیس اداره یا سازمانی نمی‌تواند وظایف خود را انجام دهد این به ما ربطی ندارد.

احمدی در ارتباط با بدهی این سازمان به رسانه‌ها نیز عنوان کرد: رسانه ما پروژه‌های ما است که در قالب فضای سبز، ورودی شهر، مبلمان شهری و... در دید مردم قرار می‌گیرد؛ اگر خوب کار کنیم مشخص است و دلیلی ندارد ما به رسانه‌ها پولی پرداخت کنیم.

این مسئول اضافه کرد: ما باید طوری با رسانه‌ها تبادل مالی و افکار داشته باشیم که مشکلات مردم حل شود نه با پیام تبریک و غیره بخواهیم پول را هدر دهیم و هدف ما تعامل سازنده با رسانه‌ها است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: عسلویه ، شهرداری ، برازجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.