معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تردد خودروها در تمامی محورهای ارتباطی این استان جریان دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

شهرام ندیمی افزود: هم اکنون در محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری به ویژه گردنه های شاه منصوری، چری و تاراز، بارش برف ادامه دارد و مأموران راهداری از شامگاه گذشته تا کنون درحال بازگشایی محورهای اصلی و فرعی استان هستند.

وی افزود: تردد خودروها از این مسیر ارتباطی تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر است.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ضروری است رانندگان هنگام تردد از محورهای ارتباطی این استان به ویژه مناطق کوهستانی و برفگیر، خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل و تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

ندیمی از آمادگی و استقرار 37 اکیپ راهداری در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری به منظور خدمت رسانی به مسافران خبر داد و گفت: شهروندان در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت انجام سفر در این روزها لباس گرم و تجهیزات مورد نیاز برای سفر زمستانی همراه داشته باشند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ نیز گفت: هم اکنون رفت و آمد در گردنه های چری و شاه منصوری به دلیل بارش برف و کولاک به سختی انجام می شود و ماموران راهداری در حال برفروبی جاده ها و خدمت رسانی به مسافران هستند.

یدالله خالدی، ارتفاع برف در ارتفاعات این شهرستان تا بیش از نیم متر دانست و افزود: خودروها برای عبور و مرور از جاده های این شهرستان باید مجهز به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی باشد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری، بیشترین میزان بارش برف از دیشب تا کنون در این استان، در شهرستان در کوهرنگ با 28سانتیمتر اعلام شده و به دلیل وزش باد هم اکنون ارتفاع برف در گرنه چری ( از ارتفاعات برفگیر زاگرس در شهرستان کوهرنگ ) به 64 سانتیمتر رسیده است.

شهرستان کوهرنگ، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری، با 35 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن ( شهر چلگرد ) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد. /س

برچسب ها: برف ، تردد ، جهاده ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.