استاندار قزوین با اشاره به رشادت های شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به امنیت و آرامش هزینه های سنگینی را پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 

مرتضی روزبهˈ در دیدار با جانبازان بالای 70 درصد قطع نخایی استان حضور خود را در این جمع یک توفیق الهی دانست و افزود: وقتی شما عزیزان را در این شرایط می بینیم، احساس شرمندگی می کنیم چرا که بار مسوولیت مان سنگین تر می شود.

وی ادامه داد: پشتوانه این نظام اسلامی و انقلاب، ایثارگریهای خانواده، شهدا و جانبازان است و اگر آنها نبودند که مسیر و راه درست را به مسوولین نشان دهند ممکن بود دچار انحراف و لغزش شویم.


روزبه تصریح کرد، شما عزیزان به عنوان نخبگان این نظام هستید و همگی وظیفه داریم ضمن قدرشناسی، از ظرفیت و پتانسیل شما در همه عرصه ها استفاده کنیم.


وی در ادامه به شرایط سخت زندگی جانبازان 70 درصد اشاره کرد و بیان داشت: وظیفه ما این است که در این شرایط قدردان زحمات همسران و فرزندان شما باشیم که وظیفه سخت نگهداری و مراقبت از شما را بر عهده دارند.


استاندار قزوین وجود ایثارگران و خانواده های شهدا را یک نعمت الهی برای مسوولان و نظام دانست و افزود: جانبازان و ایثارگران نقش هدایتگری دارند و جامعه می تواند از وجود آناه به بهترین شیوه بهره گیرد.


روزبه در ادامه نوع رفتار و سلوک مقام معظم رهبری در دیدار با جانبازان را برگرفته از عشق و محبت معظم له دانست و اظهار داشت: آقای روحانی ریاست محترم جمهور نیز این سیره و سلوک را دارند و با عشق و علاقه به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران می روند که ما نیز از آن به عنوان یک سیره و الگوی متعالی استفاده می نماییم.


استاندار در پاسخ به نظر یکی از جانبازان که خواستار بهره گیری از ظرفیت کارآفرینی این قشر شد نیز گفت: برقراری ارتباط بین جانبازان و ایثارگران با مدیران ذیربط از وظایف ماست که در دستور کار قرار می دهیم و در این خصوص نیز از هرگونه حمایتی دریغ نمی کنیم./ش


 

برچسب ها: نظام ، امنیت ، هزینه ، سنگین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.