ارتش سوريه موفق شد روستايي در حلب را از شورشيان پس بگیرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی پرس تی وی ؛ این شبکه در خبری فوری اعلام کرد ارتش سوریه روستایی در حلب را از کنترل شورشیان مسلح خارج کرد. 

همچنین چهل فرد مسلح از جمله چند تبعه خارجی در حمله نیروهای ارتش سوریه به منطقه معره النعمان سوریه نزدیک مرز ترکیه کشته شدند.  تلاش برای خارج کردن غیرنظامیان از شهر عدرا همچنان ادامه دارد و ارتش سوریه توانست گذرگاه امنی برای خروج غیرنظامیان در شمال غرب این شهر ایجاد کند. ارتش سوریه با تلاش افراد مسلح برای حمله به غیرنظامیان در زمان خروج از عدرا مقابله می کند. 

افرادی که از شهر عدرا خارج شدند تاکید کردند در بعضی از مناطق این شهر تظاهراتی علیه گروههای مسلح برگزار شد و این افراد خواستار خروج گروه های مسلح شدند. گروه های مسلح با غارت کردن کمک ها در شهر عدرا آن را به منطقه الغوطه شرقی ارسال می کنند. 

ارتش سوریه توانست چند پایگاه دو گروه جبهه النصره و داعش را در منطقه معره النعمان در اطراف ادلب هدف قرار دهد. یک منبع نظامی ارتش سوریه از کمک کردن نیروهای مرزبان ترکیه به افراد مسلح در این منطقه خبر داد. نیروهای مرزبان ترکیه به افراد مسلح خارجی اجازه می دهند از این منطقه وارد سوریه شوند.

در این حملات ارتش سوریه بیش از چهل فرد مسلح کشته شدند. اتباع خارجی از جمله عربستانی و افغان در بین این افراد به چشم می خورد. ارتش سوریه در چند روز گذشته پیشروی های خوبی در منطقه ادلب داشته است.



انتهای پیام / 
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، حلب ، تروریست ، شورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار