شهردار قم از ثبت رکورد 14 متر حفاری در یک روز در پروژه‌ی متروی قم خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهرداری قم، «محمد دلبری» در سی و ششمین جلسه‌ی علنی شورای اسلامی شهر قم در سخنانی با اشاره به حفاری 105 متر تونل مترو توسط دستگاه TBM، روند اجرای پروژه را خوب دانست و گفت: ما به رکورد 14 متر حفاری در یک روز دست یافتیم.
 
وی با اشاره به سفر شورای اجرایی حزب الله لبنان به قم، در ادامه تشکیل کمیته‌ی روابط بین‌الملل در شورای شهر را خواستار شد و گفت: تشکیل کمیته‌ی روابط بین‌الملل در شورای شهر سبب می‌شود تا در این قبیل جلسات مشکلی برای دعوت از اعضای شورا وجود نداشته باشد.
 
شهردار قم با اشاره به برگزاری مراسم دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته‌ی حمل و نقل از سوی شهرداری گفت: اعضای شورا و شهرداری باید در فرهنگسازی ورزش همگانی پیشقدم شوند و ساعت‌هایی را به ورزش اختصاص دهند.
 
دلبری همچنین به بازدید استاندار از پروژه مترو قم اشاره و اظهار کرد: تسمه‌ی نقاله از چهارشنبه فعال شده است و ما به رکورد 14 متر حفاری در یک روز دست یافتیم.
 
وی با بیان اینکه تا دیروز 105 متر توسط دستگاه TBM حفاری شد، خاطرنشان کرد: اگر روند کار با همین سرعت ادامه یابد پیش‌بینی می‌کنیم به‌زودی به ایستگاه A13 در میدان کشاورز برسیم.
 
انتهای پیام /

برچسب ها: قم ، شورا ، تونل ، مترو ، دستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار