دبیرکل حزب همبستگی گفت: از وزارت کشور توقع داریم به کمیسیون ماده 10 احزاب، استانداران، و همه کسانی که در تشکل‌های سیاسی صاحب نام هستند، اطمینان کرده و خانه‌ احزابی را بدون گرایشات سیاسی احیا کند.

"علی‌اصغر احمدی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه بنده به عنوان نماینده حزب همبستگی در نشست شنبه آینده با وزیر کشور حضور خواهم داشت، تصریح کرد: وزارت کشور به عنوان یکی از نهادهای اجرایی قانون بویژه عهده‌دار بودن قانون احزاب نقش با اهمیتی در جهت ایجاد فضای مناسب برای فعالیت‌ گروه‌های سیاسی دارد.

وی با اشاره به وظایف کمیسیون ماده 10 احزاب، افزود: در این کمیسیون گرایشات نامطلوب سیاسی به دلایلی که خود از آن مطلع هستم، وجود داشت که منطبق بر رفتارهای خلاف قانون بود.

دبیرکل حزب همبستگی با اشاره به فضای مطلوب سیاسی که از 24 خرداد آغاز شده همچنین شعار اعتدال دولت تدبیر و امید، افزود: از وزارت کشور توقع داریم به کمیسیون ماده ده احزاب، استانداران، و همه کسانی که در تشکل‌های سیاسی صاحب نام هستند، اطمینان کرده و خانه‌ احزابی را بدون گرایشات سیاسی احیا کند.

احمدی با بیان اینکه احزاب سیاسی مختلف نباید مقابل هم باشند، اضافه کرد: درست است که در مبارزات انتخاباتی تشکل‌های سیاسی شعارهایی متفاوت دارند، اما در مواردی هم در کنار یکدیگر قرار گرفته و می‌توانند در مباحث کلی کشور با مانیفست مشخصی در توده مردم حضور یافته و حرف خود را بیان کنند.

دبیرکل حزب همبستگی با بیان اینکه حفظ اعتماد مردم در چارچوب حزبی قدرت است، خاطرنشان کرد: کنگره احزاب بایستی به موقع برگزار شود و مسئولین خیلی مته به خشخاش نگذارند، چراکه مصادیقی در این زمینه دارم که خوشایند نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، همبستگی ، احمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار