حسین سعدی پور در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 5 هزار و 676 پیام شهروندی در آذرماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه12 ارسال شده است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه12 در آذرماه سالجاری در سامانه 137 شامل 06/92 درصد است.
سعدی پور با اشاره به ارسال پیام شهروندان به سامانه 137 در نواحی 6گانه و معاونتهای شهرداری منطقه 12 گفت: پیامهای ارسالی شهروندان به سامانه137 در نواحی 6 گانه و معاونتهای شهرداری منطقه 12 شامل ناحیه یک، 922 پیام ناحیه دو، 623 پیام، ناحیه سه، هزار و 3 پیام، ناحیه چهار 948 پیام، ناحیه پنچ هزار و 124 پیام، ناحیه شش 983 پیام، معاونت اجتماعی و فرهنگی 55 پیام و معاونت حمل و نقل و ترافیک 18 پیام است.
وی با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6گانه شهرداری منطقه 12، در سامانه 137 گفت: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6 گانه شهرداری منطقه 12 در سامانه 137 به ترتیب شامل ناحیه شش 29/94 درصد، ناحیه پنج 75/92 درصد، ناحیه یک 24/92 درصد، ناحیه چهار 21/92 درصد، ناحیه دو 71/90 درصد و ناحیه سه 2/88 درصد است.
سعدی پور در پایان با اشاره به فراوانی پیامهای ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 افزود: فراوانی پیامهای ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 در آذرماه سال 92 شامل نظافت، نوار حفاری طولی، لکه گیری و جمع آوری زباله است.
انتهای پیام/