مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 12، از عملکرد شهرداری این منطقه در آذرماه سال 92 در سامانه 137 خبر داد.

 حسین سعدی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 5 هزار و 676 پیام شهروندی در آذرماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه12 ارسال شده است. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه12 در آذرماه سال‌جاری در سامانه 137 شامل 06/92 درصد است. 

سعدی پور با اشاره به ارسال پیام شهروندان به سامانه 137 در نواحی 6گانه و معاونت‌های شهرداری منطقه 12 گفت:  پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه137 در نواحی 6 گانه و معاونت‌های شهرداری منطقه 12 شامل ناحیه یک، 922 پیام ناحیه دو، 623 پیام، ناحیه سه، هزار و 3 پیام، ناحیه چهار 948 پیام، ناحیه پنچ هزار و 124 پیام، ناحیه شش 983 پیام، معاونت اجتماعی و فرهنگی 55 پیام و معاونت حمل و نقل و ترافیک 18 پیام است. 

وی با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6گانه شهرداری منطقه 12، در سامانه 137 گفت: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6 گانه شهرداری منطقه 12 در سامانه 137 به ترتیب شامل ناحیه شش 29/94 درصد، ناحیه پنج 75/92 درصد، ناحیه یک 24/92 درصد، ناحیه چهار 21/92 درصد، ناحیه دو 71/90 درصد و ناحیه سه 2/88 درصد است. 

سعدی پور در پایان با اشاره به فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 افزود: فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 در آذرماه سال 92 شامل نظافت، نوار حفاری طولی، لکه گیری و جمع آوری زباله است.  
انتهای پیام/  
 
 

برچسب ها: عملکرد ، شهرداری ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار