مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح آموزش شناخت راه های ارتباط عاطفی با فرزندان در این منطقه خبر داد.

بیگدلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: اجرای طرح آموزش شناخت راه های ارتباط عاطفی با فرزندان درمحلات 16 گانه منطقه 18 در دستور کار  اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با نحوه‌ی ارتباط عاطفی با فرزندان و کاهش بروز رفتارهای  پرخاشگرانه در خانواده ها در دست اجرا است.
 
بیگدلی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح شهروندان تحت نظارت کارشناسان مجرب اجتماعی با راه های  نحوه‌ی ارتباط عاطفی با فرزندان به منظور کاهش بروز رفتارهای پرخاشگرانه در خانواده ها آشنا  خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره های آموزشی راه های نحوه ارتباط عاطفی با فرزندان در مدارس منطقه 18، از جمله آموزشگاه شهید وجدان پاک در شهرک گلدسته از اقدامات اجرایی  این طرح است.
 
بیگدلی در  پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: برگزاری دوره های آموزشی شیوه های دوست یابی در مدارس منطقه 18، ارائه خدمات مستمر و رایگان معاینات  پزشکی، بینایی سنجی، سنجش میزان فشار و قند خون، مشاوره های روانشناسی فردی به شهروندان در مراکز  خانه سلامت محلات منطقه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/  
برچسب ها: آموزش ، شناخت ، ارتباط ، عاطفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار