فرهاد توحیدی در مراسم تشییع پیکر "جهانگیر جهانگیری" گفت: امیدوارم تلاش دوساله "جهانگیری" برای ساخت فیلمش به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در خانه سینما، مراسم تشییع جنازه "جهانگیر جهانگیری" کارگردان سینما در حیاط خانه سینما برگزار شد و اهالی سینما پیکر آن مرحوم را به خانه سینما تشییع کردند تا از آنجا راهی قطعه هنرمندان شوند.

در ابتدای این مراسم، منوچهر مصیری، کارگردان سینما اولین سخنران مراسم گفت: پیش از درگذشت مرحوم با وی ملاقاتی داشتم که نسبت به بنیاد فارابی آشفته حال بود و خوشبختانه فیلم هایش مورد توجه مردم بود و هیچ کس از او کینه‌ای نداشت.

داماد مرحوم جهانگیری در میان صحبت های این هنرمندبا اعتراض به بنیاد سینمایی فارابی، گفت: بنیاد سینمای فارابی او را کشت. خدا کند این بنیاد نابود شود. دو سال است که این مرحوم در این باره با من درد و دل می‎کند.

علی دهکردی، بازیگر سینما و تلویزیون نیز در این مراسم گفت: متاسفانه با او هیچ همکاری نداشتم اما دوست داشتنی بودن او باعث شد که در این مراسم صحبت کنم.

وی ادامه داد: وجوه اخلاقی و انسانی او بیش از کارنامه کاری و فعالیت‌هایش بود. وقتی من به دنیا آمدم، او اولین کارش را ساخت که نشان از حضور دیرینه او در عرصه سینما دارد. 

کمال تبریزی، کارگردان سینما در ادامه مراسم اظهار داشت: با مرحوم جهانگیری آشنایی خیلی نزدیکی نداشتم اما همیشه در برخورد اول انسان متواضع و دلنشینی بود. بنده از طرف جامعه کارگردانان سینما این ضایعه را تسلیت می‌گویم. 

وی ادامه داد: مرگ اتفاقی است که برای همه رخ می‌دهد و مهم این است که چه آثاری به جای بگذاریم. امیدوارم همه ما دل به دنیا نبندیم و اختلاف‌ها را کنار بگذاریم تا در کنار یکدیگر فعالیت کنیم.

در ادامه مراسم فرهاد توحیدی گفت: واقعا اتفاق غیرمنتظره‌ای بود. بنده علاوه بر اینکه ارتباط نزدیک کاری و دوستانه با او داشتم، با او هم‌ولایتی هم بودم. او هیچ وقت به نوچه‌پروری اعتقاد نداشت. از ویژگی‌های او این است که هم در پیش از انقلاب و هم در سینمای پس از انقلاب فعالیت کرده است.امیدوار هستم فیلمی که او دوست داشت و در این دو سال به دنبال ساختش بود ساخته شود.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: جهانگیری ، فیلم ، توحیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار