امروز در غرب و جنوب غرب و برخی مناطق غرب، ابرناکی، بارش برف و باران پیش بینی می شود که در برخی مناطق جنوب غرب با باد و گرد و خاک همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران سازمان هواشناسی کشور، امروز"سه شنبه دهم دی ماه 92" در غرب و جنوب غرب و برخی مناطق غرب، ابرناکی، بارش برف و باران پیش بینی می شود که در برخی مناطق جنوب غرب با باد و گرد و خاک همراه خواهد بود.
    
براساس این گزارش، از بعدازظهر امروز گستره بارش ها به دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، جنوب کشور و با شدت کمتری به دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر می رسد و در این مدت بارش ها در غرب و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی مناطق جنوب کشور شدت بیشتری خواهد داشت.


لازم به ذکر است، از بعدازظهر فردا ابتدا در شمال غرب و غرب و بتدریج تا اواخر وقت در جنوب غرب و جنوب کشور از میزان ابرها کاسته می شود و بارش ها بصورت پراکنده تر در نواحی مرکزی و نوار شرقی کشور تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است، این سامانه بعدازظهر روز پنجشنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود همچنین از بعدازظهر فردا و اوایل وقت روز پنجشنبه در نیمه غربی کشور و بتدریج تا روز جمعه در نیمه شرقی کشور دمای هوا کاهش می یابد و طی ساعات آینده شرق دریای عمان و در سه روز آینده خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، کمي ابري، در پاره ای نقاط غبار آلود در اواخر وقت نيمه ابري و فردا، نيمه ابري بتدریج ابري همراه با بارش باران و برف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 6 درجه و در کمترین حالت به 1- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر2 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار