روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی به نقل از مقامات این رژیم نوشت،اسرائیل به "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر این ترکیه پایبند خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه "معاریو" به نقل از مقامات بلند پایه در وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی نوشت،اسرائیل با وجود اتهامات مبنی بر فساد در دولت ترکیه،  به "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر این کشور پایبند خواهد بود و در ادامه افزود:«اردوغان نیز از این حمایت راضی است»

این روزنامه در ادامه نوشت،مقامات اسرائیلی ابراز اطمینان کرده اند که "رجب  طیب اردوغان" می تواند بحران کنونی را پشت سر بگذارد.

این روزنامه در ادامه افزود:آنچه که در ترکیه در حال رخ دادن است،امور داخلی این کشور است و این در حالی است که برخی دیگر از مقامات اسرائیل تاکید دارند،حمایت اسرائیل از اردوغان سبب ایستادگی او در مقابل مخالفان می شود.

این مقامات رژیم صهیونیستی گفتند:هرگونه تغییری در رابطه آنکارا و تل آویو دستاورد جدیدی را برای مخالفان  در پی نخواهد داشت و فقط سبب می شود که اردوغان یک هم پیمان استراتژیک و مهم مانند تل آویو را از دست بدهد، بویژه آنکه نتانیاهو درباره آنچه که در کشتی مرمره رخ داد، از وی عذر خواهی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار