هنرهاي تجسمي رويداد چندان مهمي از ابتداي امسال نداشته است

افشين اردلاني،‌ هنرمند نقاش و طراح گرافيست،‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران درباره اوضاع كنوني هنرهاي تجسمي گفت:‌ هنرهاي تجسمي در ماه‌هاي اخير تنها به برگزاري نمايشگاه‌هايي اكتفا كرده است و در حقیقت در نيمه دوم سال تنها برگزاري نمايشگاه‌هايي كه به صورت دوره‌‌اي برگزاري مي‌شود را شاهد هستيم.

این هنرمند تصریح کرد:این در حالي‌ است كه هنرهاي تجسمي با رشته‌هاي مختلفي كه در بردارد‌ بايد داراي تنوع رويدادي باشيد كه متأسفانه اين تنوع حتي در نيمه دوم سال نيز در هنرهاي تجسمي ديده نمي‌شود. 

وي افزود:‌ با آغاز سال جديد،‌ تازه برنامه‌ريزي براي برگزاري رويدادهاي هنري از سوي متوليان هنري صورت مي‌گيرد. 

اردلاني ادامه داد:‌ بنابراين برگزاري بسياري از اين اتفاقات هنري، براي نيمه دوم سال امكانپذير مي‌شود و وقتي در نيمه دوم سال هم اتفاق چنداني را پيش‌رو نداريم به اين معنا است كه هيچ برنامه‌‌ريزي صورت نگرفته بود. 

اين طراح گرافيك بيان كرد:  متاسفانه از ابتداي سال تا كنون خبري در هنرهاي تجسمي نبوده و تنها نمايشگاه‌هايي كه عمدتا از سوي انجمن‌ها يا هنرمندان برگزار شده است را مشاهده كرده‌ايم. 

اين هنرمند اظهار داشت:  قطعا تا پايان سال نيز به غير از برگزاري جشنواره هنرهاي تجسمي هيچ خبري از هنرهاي تجسمي كه باعث جلب توجه نسبت به استقبال هنرمندان شود هم شاهد نخواهيم بود. 

اردلاني خاطرنشان كرد: اين بي‌خبري در هنرهاي تجسمي به نفع هنرهاي تجسمي نيست.
 
انتهاي پيام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار