مدیر بوستان ولایت، از برگزاری نمایشگاه امام علی(ع) و اهل بیت(ع) در این بوستان خبرداد.

نصر در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نمایشگاه امام علی(ع) و اهل بیت‌(ع) همزمان با نمایشگاه روضه رضوان در ضلع جنوبی درب شماره 2 جنب قلعه شادی بوستان ولایت برگزار می‌شود.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این نمایشگاه در ایام محرم و ماه صفر هر روز از ساعت 15 تا 21 جنب قلعه شادی بوستان ولایت در حال برگزاری است.
 
نصر با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: نمایشگاه امام علی(ع) و اهل بیت(ع) شامل بخش‌های مختلف از جمله ولادت امام علی(ع) در خانه کعبه و بیرون آمدن حضرت فاطمه بنت اسد(س) با امام علی(ع) از خانه خدا، عروسی امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) با کمک کردن امام علی(ع) به فاطمه(س) در کارهای منزل، دعای حضرت فاطمه(س) و امام حسن مجتبی(ع) برای همسایگان، حدیث کسا، پنج تن آل عبا و نازل شدن پیام خداوند و حضور حضرت جبرئیل در کسا، بازی پیامبر(ص) با کودکان، حمله به خانه امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) آتش زدن خانه امام علی(ع) حضرت فاطمه(س)، شهادت حضرت فاطمه(س)، غسل و تشییع پیکر مبارک حضرت فاطمه(س)، ولادت حضرت ابوالفضل(ع)، نوازش کودکان و امام علی(ع)، محل قضاوت امام علی(ع)، کوچه‌های مدینه، فتح خیبر توسط امام علی(ع)، خوابیدن امام علی(ع) به جای پیامبر(ص) است.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت:  برگزاری نمایشگاه امام علی(ع) و اهل بیت(س)، در ایام محرم و ماه صفر همزمان با روضه روضوان از ساعت 15 تا 21 در جنب قلعه شادی بوستان ولایت از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
نصر در پایان با اشاره به اقدامات دیگر بوستان ولایت افزود: برپایی نمایشگاه روضه رضوان، برپایی 80 غرفه فرهنگی و مذهبی، برگزاری نمایشگاه آرامگاه ابدی، نمایشگاه دفاع مقدس، عفاف و حجاب، انبیاء، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص)، صحنه سرای قیام عاشورا، صحنه سرایی کاروان شهدا و اسرای کربلا از اقدامات دیگر بوستان ولایت است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: توضیحات ، نمایشگاه ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.