عضو کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران از تصويب بازگشت کارتهاي ساليانه مترو و جداسازي کارتهاي ساليانه مترو از اتوبوس در کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي شهر خبر داد.

اقبال شاکري در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازگشت کارتهاي ساليانه مترو اظهار داشت: طي جلساتي که با حضور معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران و مسئولين مترو در کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران برگزار شد با توافقات صورت گرفته تصويب شد که کارتهاي ساليانه مترو به روال گذشته و با تغييرات و تدابيري مشخص به شهروندان ارائه شوند.
 
عضو کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران در ادامه بيان داشت: براين اساس کارتهاي ساليانه مترو از کارتهاي اتوبوس جداسازي شده که کارتهاي مدت‌دار مترو با مبلغ 55 هزار تومان و کارتهاي اتوبوس نيز با مبلغ 45 هزار تومان در نظر گرفته خواهد شد.
 
وي ادامه داد: در اين مصوبه تنها براي سفرهاي اتوبوس محدوديت سفر در روز درنظر گرفته شده و در خصوص مترو به روال گذشته انجام خواهد شد.
 
عضو کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران خاطرنشان کرد: اين طرح کليه توافقات معاون حمل و نقل و مسئولان مترو را دارد و به صورت لايحه به شورا تقديم خواهد شد و با تصويب اعضاي شوراي شهر به زودي به مرحله‌ي اجرا در خواهد آمد.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: کارت ، مترو ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.