به گزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک کشاورزي، امين مرادي مدير امور مشتريان بانک کشاورزي در اين همايش، مردمي بودن و دانايي محوري را دو ويژگي برجسته اين بانک دانست و گفت: مردمي بودن از نوع ارتباط سرمايه انساني و مأموريت اصلي بانک ناشي مي شود.
وي با تاکيد بر نقش و جايگاه دانش در پيشبرد اهداف سازمان گفت: تفکر حاکم بر بانک کشاورزي، نگرش فرآيندي به موضوع هاست و انجام رسالت مديران اين بانک مطابق با چنين نگرشي موجب مي شود سازماني دانش بنيان و يادگيرنده به نسل هاي بعدي انتقال يابد.
مرادي از تحول در برنامه هاي راهبردي بانک کشاورزي به ويژه در حوزه مشتريان خبر داد و افزود: اين برنامه ها به مرحله اجرا نزديک شده است و به اقدامات جديدي از جمله آموزش مفاهيم و مولفه هاي اساسي نياز دارد.
مدير امور مشتريان بانک کشاورزي در بخش ديگري از سخنان خود هدف اصلي از برگزاري همايش بانکداري اختصاصي و شرکتي را ايجاد درک مشترک ميان کارکنان اين بانک در سطوح مختلف دانست که زيرساخت هاي اساسي انتقال اين نوع از بانکداري را فراهم خواهد کرد.
وي افزود: با تغيير برنامه هاي راهبردي بانک کشاورزي مهم ترين عاملي که در تحقق اهداف بانکداري اختصاصي و شرکتي اين بانک مي تواند نقش اساسي ايفا کند، ايجاد درک مشترک از راهبردها و تبيين و اجراي آن در شعب به عنوان نقطه تماس با مشتريان خواهد بود.
مرادي ابراز اميدواري کرد با تبيين ديدگاه هاي علمي و مولفه سهاي بانکداري اختصاصي و شرکتي، مفهوم اين نوع بانکداري در ميان کارکنان بانک به ويژه کارکنان شعب نهادينه شود.
انتهای پیام/