سرپرست تیم تنیس روی میز تله کابین گنجنامه همدان گفت: با شرکت در لیگ برتر تنیس روی میز به دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها هستیم.

حمید نظری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همدان با اشاره به ترکیب جوان تیم تله کابین گنجنامه همدان در لیگ برتر امسال اظهار داشت : میانگین سنی تیم ما 21 سال است و با جوانگرایی در این رقابت ها به دنبال خلق شگفتی هستیم.

وی با اشاره به حضور یک بازیکن خارجی در ترکیب تیم تله کابین گنجنامه افزود: ساهاوراساوو بازیکن اهل کشور هند امسال در لیگ برتر برای تیم ما بازی می کند.

نظری با بیان اینکه وراساوو با کسب 1263 امتیاز در رتبه 569 رنکینگ جهانی قرار دارد گفت: این بازیکن کسب عنوان چهارم رقابت های قهرمانی هندوستان را در کارنامه خود دارد و در تیم های اروپایی نیز حضور داشته است.

وی با بیان اینکه علیرضا ملارجبی و پیمان نوروزی امسال برای تیم استان خود بازی می کنند افزود: این دو بازیکن اهل همدان هستند و سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان جوانان و امید را دارند.

وی ادامه داد: امین میر الماسی نیز نهاوندی است و در رتبه هشتم رنکینگ پینگ پنگ بازان کشور قرار دارد.

در هفته دوم رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز تیم تله کابین گنجنامه که دیدار هفته اولش برابر دانشگاه آزاد به تعویق افتاده، ساعت 15 روز چهارشنبه ۱۱ دی در سالن ابن سینای همدان میزبان تیم پتروشیمی بندرامام خواهد بود./ز
برچسب ها: تنیس ، گنجنامه ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.