میلاد عمران لو در نشست کنسرت گروه آوازی تهران ازاجرای موسیقی فیلم‌های مشهور در این کنسرت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست گروه آوازی تهران که صبح دوشنبه در تالار وحدت برگزار شد میلاد عمران‌لو رهبر گروه آوازی تهران در این نشست گفت: کنسرت این گروه 16و17 دی ماه ساعت 21:30 دقیقه در دو بخش در تالار وحدت برگزار می‌شود که بخش نخست شامل اجرای 4 قطعه از آلبوم "وکاپلا1" است که از این تعداد دو 2 قطعه با کلام است که وحید تاج آنها را می‌خواند.

وی ادامه داد: در بخش دیگر یک ریمیکس از چند قطعه موجود در آلبوم "وکاپلای 2" را اجرا می‌کنیم که این آثار مقدمه‌ای برای آغاز بخش دوم کنسرت است.

عمران لو اظهار داشت: در بخش دوم کنسرت 11 قطعه از موسیقی فیلم‌های مختلف را روی صحنه می‌بریم که امیدواریم از این تعداد 5 قطعه همراه با پخش تصاویر فیلم‌های مورد نظر باشد.

رهبر گروه آوازی تهران تصریح کرد: ما موسیقی‌های مختلف را بدون استفاده از ساز به کار می‌بریم که این امر ویژگی اصلی کار ماست که در این روند سبک‌های مختلف موسیقی را با استفاده از حنجره انسان بازسازی کرده‌ایم.

وی افزود: کنسرت دی ماه در واقع معرفی آلبوم "وکاپلای2"است که امیدواریم مورد استقبال علاقمندان قرار بگیرد و در این آلبوم همایون شجریان قطعه "دلشدگان" را بدون هیچ گونه توقع مالی برای ما خوانده است.

عمران لو اظهار داشت: حضور در فستیوال‌های خارجی به حمایت‌های مالی نیاز مبرم دارد و با توجه به این نکته سال آینده هشتمین دوره مسابقات جهانی گروه‌های کر در کشور لتونی برگزار می‌شود که از ما برای حضور در این مسابقات دعوت شده اما ما به دلیل مسائل مالی هنوز نتوانسته‌ایم به این درخواست جواب مثبت دهیم.

وحید تاج‌ خواننده مهمان گروه آوازی تهران در این نشست گفت: به اعتقاد من حنجره انسان کامل‌ترین ساز است و توانایی اجرای آثاری را که شاید در برخی سال‌ها با محدودیت روبه‌رو باشد را دارد.

وی افزود: از سال 87 تاکنون تجربه‌های خوبی را در کنار گروه آوازی تهران داشته‌ام و در کنسرت دی ماه قرار است قطعه‌هایی چون "خاک مهرآیین" به آهنگسازی علی اکبرقربانی، "خوشه چین" به آهنگسازی روح الله خالقی، "دختر کولی" به آهنگسازی عباس شاپوری و تصنیف "دلشدگان" به آهنگسازی حسین علیزاده را برای نخستین بار با گروه آوازی تهران روی صحنه ببریم.

تاج خاطر نشان کرد: یکی از عوامل تأثیرگذار در روند استمرار همکاری من با گروه آوازی تهران همدلی و اتحاد موجود بین اعضای گروه است که در ابتدا به دلیل وجود نداشتن ساز در فعالیت‌های این گروه کار کردن با آنها کمی برایم سخت بود اما به مرور زمان به فعالیت‌های این گروه علاقمند شدم .

حسین محمدی تهیه کننده قطعه‌های گروه آوازی تهران در این نشست با اشاره به موسیقی فیلم‌هایی که قرار است در کنسرت زمستانی این گروه اجرا شود اظهار داشت: در این کنسرت موسیقی تم اصلی فیلم پاپیون،گنجشکک اشی مشی، دلشدگان ساخته زنده یاد علی حاتمی، فیلم حاملی، پدر خوانده، زورو، صبحانه در تیفانی را روی صحنه می‌بریم.

گفتنی است کنسرت گروه آوازی تهران به خوانندگی وحید تاج و رهبری میلاد عمران لو 16و17 دی ساعت 21:30 دقیقه در تالار وحدت برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار