سرمربي تيم جودو پاس تامن الحجج خراسان رضوي گفت: ما به عنوان تنها نماينده خراسان رضوي در ليگ با اتکا به جودوکاران بومي خود به دنبال کسب قهرماني هستيم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  علي اصغر آهني اظهار داشت: تيم پاس تامن الحجج به عنوان تنها نماينده خراسان رضوي چند سالي است که در در ليگ، تيم مي دهد سعي بر بومي سازي دارد، پاس متعلق به نيروي انتظامي است و خاستگاه جودو هم از پليس بوده است، به همين دليل مسئولان اين تيم تمرکز ويژه اي روي انتخاب نفرات دارند ما تيممان را براي قهرماني بسته ايم.

وي اضافه کرد:  در مسابقات قهرماني کشور بزرگسالان که به ميزباني خراسان برگزار شده بود، خراسان به قهرماني رسيد، در مسابقات قهرماني کشور جوانان هم که به تازگي در تهران پايان يافت، خراسانيها بر سکوي نخست ايستادند ، در پيکارهاي ليگ هم به دنبال کسب سومين قهرماني هستيم.

سرمربي تيم جودو پاس ثامن الحجج خاطرنشان کرد: برنامه ريزي زمان بندي مسابقات امسال به صورت دقيق صورت گرفته است ، بين هفته هاي مختلف فرصت مناسب براي ريکاوري وجود دارد و بهبود شرايط باعث شده تا تيمها ترغيب بيشتري  براي حضور و مبارزه در ليگ پيدا کنند.

آهني در انتها به مبارزه هفته نخست شاگردانش هم اشاره کرد و گفت: در هفته اول به دليل غيبت دانشگاه آزاد فقط يک با تيم  نيروي زميني ارتش مبارزه کرديم و 5 بر 2 از سد آنها گذشتيم، اين تيم نيروهاي جواني را در اختيار گرفته و رقابتهاي خوبي هم مقابل ما به نمايش گذاشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، آهنی ، ثامن الحجج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار