مدیر اداره جامعه خدمات رفاه و مشارکت‌های شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح بهبود سلامت اجتماعی کودکان در این منطقه خبر داد.

مهرآفرین فخاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح بهبود سلامت اجتماعی کودکان در محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: فضاهای بی‌دفاع شهری در سطح محلات 13 گانه منطقه 12، بستر مناسب برای به خطر افتادن سلامت اجتماعی کودکان است.
 
فخاری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان اجرایی اداره جامع خدمات، رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه 12با حضور در محلات 13 گانه و با شناسایی فضاهای بی‌دفاع شهری اقدام به پیشگیری از آسیب و به خطر افتادن سلامت اجتماعی، خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: شناسایی فضاهای بی‌دفاع شهری، اصلاح فضاهای بی‌دفاع شهری در سطح محلات 13 گانه منطقه 12، ساماندهی کودکان در سطح منطقه، معرفی کودکان بی‌سرپرست و بی‌خانمان به سازمان بهزیستی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
فخاری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 افزود: جمع آوری کارتن‌ خواب‌ها در سطح محلات 13 گانه منطقه 12، پیشگیری از استقرار معتادان در محلات منطقه، شناسایی 475 فضای بی‌دفاع شهری و اصلاح این فضاها در سطح منطقه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
انتهای پیام/

برچسب ها: بهبود ، سلامت ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار