یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: ما دشمنان فراوان داریم و کاهش جمعیت یکی از برنامه‌های دشمن است و باید قانونی برای تشویق جوانان به ازدواج وضع شده و دولت برای ایجاد شغل جوانان کاری انجام دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله  حسین نوری همدانی در دیدار رئیس شورای زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی که ظهر یکشنبه در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: ما دشمنان فراوان داریم و کاهش جمعیت یکی از برنامه های دشمن است و باید قانونی برای تشویق جوانان به ازدواج وضع شده و دولت برای ایجاد شغل جوانان کاری انجام دهد و این مسائل باید در رسانه ها بیان شود.

وی با بیان این که در این زمان باید بسیار هشیار باشیم و متوجه نقشه های دشمن است، ابراز کرد: مسئله کاهش جمعیت یکی از برنامه های دشمنان است که امریکایی‌ها و اروپایی‌ها آن را ایجاد کرده‌اند و می‌خواهند جمعیت ما بسیار کاهش یابد.

استاد برجسته حوزه با بیان این که راه درمان کاهش جمعیت دارای چند بعد است، افزود: یکی از ابعاد آن فرهنگی است و همچنین قوه مقننه و قوه مجریه ابعاد دیگر آن است که باید برای برطرف کردن آن فعالیت‌ها و اقدام هایی داشته باشند و این عمل فقط با سخن گفتن و نوشتن حل نمی‌شود .   


ش ک

برچسب ها: قم ، برنامه ، دشمن ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.