عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت:‌ تذکر به مسئولین این است که از حادثه 9 دی درس بیاموزیم و از فتنه 88 عبرت بگیریم و ویژگی بصیرت را در سطوح مدیران و در گزینش آنها در اولویت قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ علی اصغر زارعی نماینده تهران در جلسه علنی امروز (دوشنبه) طی تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: 9 دی یکی از مهمترین رخدادهای سیاسی کشورمان است.  
 
وی افزود: وقتی مردم عزیز ما مشاهده کردند نسبت به عقیده و ارزش آنها اهانت شده به صورت خودجوش در صحنه حضور یافتند.  
 
زارعی تصریح کرد: تاثیر این حادثه در سطوح مدیریتی کشور این است که کسانی که در این آزمون تاریخی دچار غفلت و کج‌فهمی شدند در مسند قدرت قرار نگیرند.  
 
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: متاسفانه برخی مسئولین نه فقط عبرت نگرفتند بلکه امکان مدیریتی که در اختیار دارند را برای سازماندهی عامیان فتنه تبدیل کردند.  
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: کارت زرد روز گذشته مجلس به وزیر محترم علوم، آموزش و تحقیقات باید در همین راستا ارزیابی کرد و لذا تذکر به مسئولین این است که از حادثه 9 دی درس بیاموزیم و از فتنه 88 عبرت بگیریم و ویژگی بصیرت را در سطوح مدیران و در گزینش آنها در اولویت قرار دهیم.  
 
زارعی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: رسیدگی به پرونده‌های فساد در یک برهه‌ای از سرعت عمل خوبی برخوردار بود ولی هم‌اکنون مشاهده می‌شود که از سرعت رسیدگی به پرونده‌های فساد کاسته شده است، پرونده‌هایی که بیش از یکسال از مهلت آنها گذشته ولی هنوز مطرح نشده‌اند.  
 
وی تاکید کرد: اگر به بحث فساد رسیدگی شود زمینه‌های فساد در مسائل اخلاقی، سیاسی و اجتماعی کم خواهد شد.  
 
انتهای پیام/  
 

برچسب ها: زارعی ، نماینده ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار