مدير بخش بيمارستان گرنوبل:

وضعیت جسمانی شوماخر هنوز مشخص نیست

قهرمان پيشين مسابقات فرمول يک به علت مصدوم شدن از ناحيه سر، در شرايط بحراني به سر مي برد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران قهرمان پيشين مسابقات فرمول يک به علت مصدوم شدن از ناحيه سر، در شرايط بحراني به سر مي برد. 

مسئولان بيمارستاني در فرانسه اعلام کردند شوماخر قهرمان بازنشسته مسابقات فرمول يک که هنگام اسکي از ناحيه سر مصدوم شده است، در شرايط بحراني به سر مي برد. بنا به گفته مسئولان بيمارستان «گرنوبل»، شوماخر هنگام انتقال به بيمارستان در حال اغماء بود و به علت وارد شدن آسيب هاي جدي به سرش، تحت عمل جراحي قرار گرفته است. 

قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول يک اوايل روز يکشنبه هنگام اسکي در ارتفاعات آلپ فرانسه دچار حادثه و با بالگرد به بيمارستان گرنوبل منتقل شد.

 ژان مارک گرنيه، مدير بخش بيمارستان گفت: غير از موضوع انتقال شوماخر به اين مرکز درماني، قادر به تأييد چيز ديگري نيست.

 گرنيه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره وضع جسماني شوماخر گفت: «در حال حاضر نمي‌توانم چيزي بگويم، زيرا آزمايش ها هنوز ادامه دارد. به محض اينکه نتايج به دست ما برسد، شما را مطلع مي‌کنيم». 

 اوليوير پانيس، يکي ديگر از رانندگان مسابقات فرمول يک که نزديک بيمارستان زندگي مي‌کند، کوشيد از شوماخر عيادت کند، اما اجازه اين کار به او داده نشد.

 پانيس در پاسخ به سؤال خبرنگاران  گفت: « من نيز مانند شما نمي دانم چه بر سر او آمده است. من نيز مانند شما فقط اخبار را شنيده ام. مين اينجا زندگي مي‌کنم و آمدم شوماخر را ببينم. الان نمي‌توانيم او را ببينيم، بنابراين فردا به ديدن او خواهيم آمد». 

روشن نيست که آيا شوماخر چهل و چهار ساله هنوز در حال اغماء است يا خير، اما بيمارستان گرنوبل عصر يکشنبه با انتشار بيانيه اي اعلام کرد « حال اين راننده آلماني هنوز وخيم است». 

مسئولان منطقه تفريحي «مريبل»  اعلام کردند شوماخر اوايل روز يکشنبه هنگام اسکي کردن در خارج از محدوده پيست در اين شهر دچار حادثه شد و سر او با صخره اي برخورد کرد. ظاهراً او کلاه ايمني بر سر داشته و زمانيکه امدادگران در محل حاضر شدند، هشيار بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار