نماینده مردم قصر شیرین گفت: هیئت رئیسه با وجود اعلام وصول سوالات نمایندگان از وزرا به این موضوع رسیدگی نمی‌کند از این رو یک روز را برای بیان سوال نمایندگان اختصاص دهید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصر شیرین در تذکری در صحن علنی مجلس با اشاره به ماده 209 آئین‌نامه داخلی پارلمان گفت: بیش از 20 روز است که تقاضای سوال من از وزیر کشور در هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شده است ولی هیئت رئیسه هر روز می‌گوید که به خاطر مشکلات نمی‌توانیم به این سوال رسیدگی کنیم.  
 
وی افزود: ما قانون وضع می‌کنیم ولی اگر نظارت نداشته باشیم فایده‌ای ندارد، لطفا یک روز را برای بیان سوالات نمایندگان از وزرا اختصاص دهید.  
 
حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد رئیس بخش دوم جلسه علنی امروز اظهار داشت: ما در کنار مجموعه‌ گزارش‌های تخصصی مجلس و برنامه‌های دستور هفتگی با سوالات نمایندگان نیز مواجهیم که با توجه به محدودیت وقت هیات رئیسه سوال‌ها را به کمیسیون مربوطه ارجاع می‌دهد.  
 
وی گفت:‌کمیسیون‌ها نیز زمانی را برای رسیدگی به این موضوع در کنار سایر موضوعاتی که مورد بررسی قرار می‌دهند در نظر می‌گیرد.  
 
نائب رئیس اول مجلس تاکید کرد: با توجه به محدودیت زمانی نتوانسته‌ایم در چارچوب زمان عمل کنیم ولی به زودی هر هفته یک سوال نمایندگان از وزرا را در دستور کاری مجلس قرار خواهیم داد تا سوالات به پایان برسند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: حسینی ، نماینده ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار