یوم الله نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار است .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از حماسه نهم ماه دی سال 1388 بعنوان روز میثاق امت با ولایت در تاریخ نظام اسلامی یاد کرد و گفت:یوم الله حماسه نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ ماندگار است .

حجت الاسلام یوسف پور درباره یوم الله حماسه نهم دی ماه سال 1388، افزود: این روز حماسی در تاریخ ثبت شده است و تا ابد زنده و جاوید باقی خواهد ماند.

وی اظهارداشت:روز نهم دی ماه به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم در تاریخ ماندگار شد.

وی بیان داشت:مردم با افزایش بصیرت سیاسی و حضور آگاهانه خود در صحنه روز نهم ماه دی سال 1388 را به حماسه ای بی بدیل در تاریخ نظام اسلامی مبدل کردند .

وی ادامه داد:مردم و گروههای سیاسی در این روز علاوه بر تبعیت محض از ولایت فقیه و پاسداری از ارزش های انقلاب و خون شهدا،تمام دسایس سازمان یافته دشمنان علیه انقلاب اسلامی را خنثی کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه یوم الله حماسه نهم دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است،گفت:نهم دی سال 1392 همزمانی پیدا کرد با ایام رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) و در واقع روز نبوت، امامت و میثاق امت با ولایت است.

حجت الاسلام یوسف پور افزود:ابعاد و فلسفه وجودی حماسه 9 دی باید از سوی کارشناسان،نخبگان،علما و رسانه های جمعی بدرستی مورد واکاوی قرار گیرد و برای مردم تبیین و بازگو شود.

وی اضافه کرد:ایستادگی،مقاومت،حضور آگاهانه،اتحاد و همبستگی،همدلی و برادری اقشار مختلف مردم و تمامی گروهها و جناح های سیاسی از جمله مولفه هایی استکه در حماسه 9 دی تجلی و نمود عینی یافت.

وی ادامه داد:ملت ایران در نهم دی سال 1388 به جهانیان نشان داد حاضر به عقب نشینی از ارزشهای دینی و انقلابی خود نیست./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: تاریخ ، یوم الله ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.