فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و حرفه‌ای متوجه شدند که یک شرکت تحت عنوان «نیوهایتس» با هدف تجارت (بیزینس) و در قالب تورهای مسافرتی در حال عضوگیری از سراسر کشور است.

سردار گودرزی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و حرفه‌ای متوجه شدند که یک شرکت تحت عنوان «نیوهایتس» با هدف تجارت (بیزینس) و در قالب تورهای مسافرتی در حال عضوگیری از سراسر کشور است.

فرمانده انتظامی البرز ادامه داد: با کمی مطالعه بر روی این شرکت و رصد فعالیت‌های آن مشخص شد که این شرکت از زیر مجموعه‌های شرکت‌های هرمی گلدکویستی است که اما چون مردم به ویژه جوانان و افراد جویای کار نسبت به کلاهبرداری شرکت‌های گلدکویستی اطلاع و آگاهی کامل دارند این بار نام و قالب و شکل جدید مشغول به فعالیت شده است.

این مقام مسئول انتظامی با اشاره به اینکه افراد ساده‌لوح و جویای نام و ثروت بیشتر در معرض خطر  این شرکت هستند، گفت: این شرکت با شناسایی افراد ساده لوح و جویای نام و ثروت در ابتدا با دادن وعده‌های دروغین و واهی مبنی بر تحقق آرزوهای آنها با دریافت 4 الی 8 میلیون تومان از هر نفر آنها به عضویت خود در می‌آورند.

به گفته سردار گودرزی روش عضوگیری این شرکت نیز همچون شرکت‌های هرمی بوده و هر عضو می‌بایست 2 عضو جدید را معرفی میکرد تا از این طریق بتوان به سرمایه و سود مناسب برسد.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به نحوه کلاهبرداری این شرکت افزود: اعضای اصلی این شرکت پس از عضوگیری افراد جدید آنها را در مکان‌های نامشخص که در حالت قرنطینه به سر می‌برند شستشوی مغزی می‌کردند و سپس آنها را وادار می‌کردند تا به بهانه‌های مختلف مثل بیماری، گرفتاری، تصادف و غیره از بستگان، آشنایان و دوستان خود مبالغ هنگفتی قرض گرفته و به حساب شرکت واریز کنند تا در آینده بتوانند در تورهای مسافرتی این شرکت و طرح‌های تجاری آن حضور داشته باشند.

وی ادامه داد:  پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی تحقیقات گسترده مکان تجمع لیدرهای این شرکت که با برگزاری جلسات مخفیانه افراد ساده‌لوح را فریب و از آنها مبلغ بین 4 تا 8 میلیون تومان کلاهبرداری و به حساب خود واریز می‌کردند در یکی از مناطق شهرستان کرج شناسایی و به مدت یک هفته تحت کنترل نامحسوس قرار گرفت تا اینکه با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه سر دسته و لیدر اصلی این شرکت با نام «ر-ع» که تحت تعقیب مراجع قضایی نیز می‌باشد به همراه 17 نفر دیگر از اعضای اصلی و جدید این شرکت دستگیر شدند.

این مقام مسئول انتظامی در پایان به شهروندان به ویژه جوانان در خصوص کلاهبرداری این شرکت‌ها هشدار داد و افزود: شهروندان به ویژه جوانان آگاه باشند که شرکت‌های هرمی تحت عناوین مختلف مثل شرکت نیوهایتس، گلدکویست و غیره در صدد فریب اعضا و در نتیجه کلاهبرداری از آن‌ها است. بنابراین ما توصیه می‌کنیم با افزایش آگاهی خود و مطالعه دقیق‌تر در خصوص نحوه فعالیت و کلاهبرداری این شرکت‌هااز عضویت در آنها خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۹ دی ۱۳۹۴
سلام
من سال 90 به اسرار یکی از دوستام وارد یو نت شدم و بعد از اینکه فهمیدم ادم ساده ای هستم حدود 7 میلیون تیغم زدن و بعد یه مدت تازه فهمیدم چه کلاه گشادی سرم رفته که دیر بود .
تو دوست و اشنا همه فهمیده بودن که رفتم گلد کوییست ولی زیر بار نمیرفتم.
بعد از مدتی اسم شرکت عوض شد و شد نیوهایتس.
حدود دو ماه بعد دایییم امد کارم ببینه اونم خر شد و 14 میلیون پول داد.
بعد از یه سال داییم ازم شکایت کرد و پولشو میخواست
دادگاه به عنوان کلاه برداری 2 سال زندان برام برید و 28 میلیون بازپرداخت داییم و جریمه دولتی.
پول داییم دادم الان بعد از سه یال جون کندن و کار کردن هنوز صفر صفر هسم.
اگه دوس داری داستانم کامل بشنوی
تورو قران جان عزیزتون وارد این شرکتا نشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
برادر من هم اسير اين جور شركت ها شده.البته اون تو كيونت هست. هر كاري بگيد كرديم.اما نيومده.از طريق قضايي هم پيگيري كرديم بي فايده بوده.لطفا هر كسي راه حاي سراغ داره به ما خبر بده.
Iran (Islamic Republic of)
اسمان
۱۱:۲۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
شرکت نیوهایتس یک گروه کلاهبرداری که سر دسته این گروه از تبریز میباشد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۳:۰۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۳
۳ ماه دامشون گیر کردم پولم رفت.برگشتم ولی دوباره رفتم سراغشون ب کمک داداش یکی از اونایی ک اونجا بودن یه تیمو گرفتیم ۱۱ نفر ک سر دستشون هنوزم زندانه ۷ ماهه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۳:۳۲ ۱۶ تير ۱۳۹۳
افرادی که تو این شرکتها قرار کرفتن انقد تحت تاثیر کاراشون قرار میگیرند که میخوان ادمو بکشن وقتی میگی نوهایتس بده
عصبی میشن
واقعا یک شرکت بد و کثیفیه با دروغ و کلک میخوان جیب خودشونو پر کنن
پولی که از راه دروغ میاد و جون بدبخت از گلوی پدر مادرش میبره خوردن داره؟
خدارو شکر که خدا رحم کرد و من عضو شرکت نشدم و از دستشون در رفتم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۰ ۱۶ تير ۱۳۹۳
متاسفانه برادر من وارد شركت نيو هايتس شد و با من هم تماس گرفت وگفت يه كار خوب برات جور كردم وقتي رفتم و كارو ديدم اولش خوب به نظر ميرسيد ولي بعد از مدتي متوجه شدم يا خودت بدبخت ميشي يا بايد يه لشكرو بدبخت كني تا به خوشبختي برسي براي همين درخواست برگشت پول خودم و برادرمو كردم بهم گفتن 3 هفته تا سه ماه طول ميكشه تا يكيرو جايگزين كنن ولي دروغ ميگفتن ميخواستن تمام مداركو از بين ببرن و فرار كنن من هم طي يه درگيري يكي از دفتراشونو گرفتم و شكايت كردم خدارو شكر پولمو گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
اوا
۱۶:۱۳ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
نامزد منم تو دامشون افتاده شدیدا شست وشو مغزیش دادن چیکار کنیم برگرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۳
اوا نامزدت اسمش چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
جدیدا تویکی ازاین شرکت های شبهه هرمی به اسم بادران عضوشدم پس ازمدتی متوجه شدم که دارن سرم کلاه میگذارن واومدم بیرون..متاسفانه وزارت بازرگانی به بعضی ازاین شرکت های هرمی مجوز داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
من 8ميليون تومان توي نيوهاتس سرمايه گزاري كردم نتيجه نگرفتم ..چرا فيلتر نميكنن سايتشونو
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
با سلام
مدتی قبل یکی از دوستام با من تماس گرفت گفت داره توی یک شرکت در دامغان کار میکنه من هم بهش گفتم برای من هم یه کاری پیدا کن بعد چندروز تماس گرفت گفت بیا تهران برات فرم استخدام پرکردم و تو هم قبول شدی من هم رفتم خلاصه بعد از دو روز شستشوی مغزی من هم فرار کردم از دستشون...
Iran (Islamic Republic of)
صورت زخمی
۲۳:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
دورود

دوست عزیز چرا فقط نظرات منفی رو تایید میکنی؟ چرا سر مارو کلاه نزاشتن؟
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۱۲:۰۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
تورو خدا پیگیری کنید الان برادر من 5 ماهه رفت
پدر ومادرم خون گریه می کنند
هر جایی که برا شکایت میریم رسیدگی نمیکنن
خدا لعنت کنه باعث وبانی این شرکت هارو
Iran (Islamic Republic of)
سمیر
۱۹:۱۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
اینا که فکر نکنم برن خیلی نامردن
bazarservat.blogfa.com
سر بزنید و نظری بدید خوشحال میشم
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
ترو خدا پیگیری کنید ترو خدا برادر من اومده تهران عضو این شرکت شده میگه شرکتش جنت آباده چشمای مادرم هرشب پره گریه است که چرا برادرم رفته .
ب جایی دسترسی نداریم نمیتونیمم شکایت کنیم اگه میشه به گوش مسئولین برسونید پلیس های محترم همکاری کنن اینارم تعطیل کنن... التماستون میکنم به گوش مسئولین برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۹ دی ۱۳۹۲
من از طریق یکی از دوستانم با این شرکت آشنا شدم اولش میگه که پول نمی خوایم،ولی بعد از چند مدت میگه که برای پیشرفت شرکت نیاز به پول داریم،متاسفانه در حال حاضر این شرکت بین دانشجوها در حال تبلیغه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۹ دی ۱۳۹۲
خدا لعنتشان کنه،من هنوز که هنوزه بعد از 5سال دارم چوبشو میخورم،مثل یه لکه به پیشونیمه ،برای استخدام های دولتی همیشه به این خاطر گزینش نمیشم
آخرین اخبار