مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اينکه توسعه زیرساخت های ورزشی شرکت ملی حفاری ایران بايد مورد توجه اساسي مسئولان قرار گيرد گفت: با تخصيص منابع به اين بخش شاهد موفقيت در عرصه ورزشي خواهيم شد.

علیرضا حاجتی رئیس خدمات اجتماعی رفاهی و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر شرکت ملی حفاری علاوه بر 70 دستگاه حفاری در اقصی نقاط کشور سرویس ورزشی را در حد وسع و توان پوشش می دهد به گونه ای که ورزش همگانی را در اکثر ورزشها در بین خانواده ها تشکیل داده و این ورزش همگانی را رشد و گسترش داده است  علاوه براینها این شرکت چشم از قهرمانی در عرصه های مختلف ورزش برنداشته و در همین ورزش همگانی خروجی بسیار خوبی در اکثر رشته ها داشته است.

حاجتی افزود: در این ورزش مقام هایی را از شهرستان گرفته تا لیک برتر کشور و بین المللی کسب کرده است.

وی تاکید کرد: شرکت ملی حفاری ایران مقام اول در رشته وزنه برداری بین جوانان و بزرگسالان در ایران و آسیا کسب کرده همچنین در تیم فوتسال بانوان در حال حاضر قهرمان لیک برتر کشور است.

رئیس خدمات اجتماعی رفاهی اظهار داشت: تیم فوتبال بزرگسالان در لیک دوم کشور، تکواندو لیک برتر، کاراته قهرمان تیم و لیک برتر، تیراندازی لیک اول کشور و در گلف چندین سال است که مقام قهرمانی را دارد.

وی با اشاره به اینکه بودجه تخصیصی در کشور به حرفه ورزشی کافی نیست افزود: بودجه ورزشی با توجه به وضعیت موجود به خوبی تزریق نمی شود و ورزش شرکت ملی حفاری ایران از موضوع مستثنی نیست و بودجه اختصاصی با محدودیت در نظر گرفته می شود.

حاجتی یادآور شد: شرکت ملی حفاری ایران در اقصی نقاط کشور در اکثر رشته های قهرمانی افتخار آفرینی کرده است. همانطور که صنعت کشور روبه رشد است و ما موظف هستیم به همان اندازه در عرصه ورزشی نیز ترقی کنیم تا بتوانیم خدمتی به کشورمان کرده باشیم. اگر این کار را نکنیم خروجی خوبی نخواهیم نداشت شرکت ملی علاوه بر فعالیت در عرصه حفاری دیدگاهی که دارد در میادین بین المللی فعالیت و نفت را استخراج می کند بنابراین باید در عرصه ورزش بین المللی مقام‌هایی را کسب کرده تا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی حفاری در مقابل دادن تیم ورزشی در جامعه می تواند جلوی بسیاری از معظلات اجتماعی را بگیرد و و از ورود جوانان به مراکز فساد جلوگیری کند. ملی حفاری وظیفه خودش می داند همانطور که در صنعت کار می کند در جامعه به جوانان کشور خدمت کند تاجایی که این شرکت برای جوانان این خطه و سرزمین اشتغال زایی 500 تا600 نفر را در تیم های قهرمانی ایجاد کرده و حدود 3 تا 4 هزار پرسنل زیر پوشش ورزش همگانی قرار گرفته اند.

حاجتی افزود: حفظ جایگاه ورزش حرفه ای و قهرمانی  شرکت ملی حفاری ایران در صف ورزش کشور یکی از برنامه های مهم این شرکت است و در این راستا در انتخاب افراد و استعدادیابی جوانان خوزستان و جنوب و اقصی نقاط کشور سرلوحه کاری خود قرار داده است تا با استعدادیابی جوانان را به جامعه ورزشی کشور معرفی کند.

وی توسعه زیرساخت های ورزشی شرکت ملی حفاری ایران را دیگر برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و افزود: خوزستان در عرصه ورزش واقعا استعداد خوبی دارد اما متاسفانه امکانات و سالن‌های ورزشی کم است و جوابگوی جوانان این منطقه نیست اگر وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران گوشه چشمی در ارائه خدمات و اعتبار به این استان داشته باشند می توانیم علاوه بر توسعه زیرساخت های ورزشی قهرمانان بیشتری را تحویل جامعه دهیم.

رئیس خدمات اجتماعی رفاهی با بیان اینکه استخر 2هزار نفری در حال حاضر از پیشرفت 70درصدی برخوردار است اظهار داشت: یک سالن ورزشی چند منظوره بستکبال و فوتسال و سالن وزنه برداری به تصویب رسیده در صورت تامین بودجه احداث خواهد شد.

وی افزود: زمین گلف با 65 هکتاری این منطقه راه اندازی شده و در اطراف آن حدود 24هزار اصله درخت کاشته شده است.

حاجتی در خصوص خدمات اجتماعی و رفاهی اظهار داشت: در این مجموعه 17هزار نفر پرسنل مشغول بکار هستند که از این تعداد 5 هزار نفر به صورت رسمی و 11هزار نفر به صورت قراردادی فعالیت می کنند. 

وی خاطرنشان کرد: خدمات رفاهی در اهواز کم است به اندازه حق و حقوق کارکنان این شرکت نیست باید در این زمینه برنامه ریزی اصولی صورت گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شرکت ، ملی ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار