مهندس علی مرتضی بیرنگ طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان معاون همکاری های بین الملل این معاونت منصوب شد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حکمی مهندس علی مرتضی بیرنگ را به عنوان معاون همکاری های بین الملل منصوب کرد.
در حکم دکتر ستاری خطاب به مهندس بیرنگ آمده است: «نظر به مراتب توانمندی، تعهد، کارآمدی و تجربیات ارزشمند در حوزه فناوری و نوآوری، جنابعالی را به سمت معاون همکاری های بین الملل منصوب می نمایم.

گسترش ارتباط با مراکز و نهادهای علمی-فناوری منطقه ای و بین المللی، فراهم نمودن زمینه های همکاری واحدهای علمی و فناوری خصوصا نخبگان  و فناوران با شرکای منطقه ای و بین المللی، ارتباط با دانشمندان و نخبگان علمی و فناوری ایرانی خارج از کشور و بهره مندی از دانش و تجارب آنها در راستای توسعه و تعالی کشور، هماهنگی، هدایت کلان و تجمیع هعمکاری های علمی وفناوری بین المللی دستگاه های اجرایی کشور از ماموریت های مهم آن حوزه می باشد.

امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و بهره مندی از مشاورت گسترده متخصصان برجسته و همکاری دستگاههای اجرایی ذیربط، دانشگاه ها و مراکز علمی و صنعتی به انجام امور مزبور همت بگمارید.
توفیق جنابعالی را در ایفای این مسئولیت از درگاه احدیت مسئلت دارم.

شایان ذکر است از زحمات جناب آقای دکتر سالار آملی که در طول دوران تصدی این مسئولیت مهم، سنگ بنای بسیاری از تحولات و زمینه ساز پیشرفت این معاونت بوده اند کمال تشکر و قدردانی را به عمل می آورم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار