حماسه 9 دی بی‌شک پرفروغ‌ترین جلوه ولایت‌پذیری و تبلور بصیرت ملت ایران بود؛ آنچه که رخ داد اصلاح گفتمان و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی تشیع به حساب می‌آید و پایان‌دهنده جهل جمل و نهروان و مکر صفین است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به مناسبت حماسه 9 دی
بیانیه‌ای صادر کرد؛ متن این بیانیه به این شرح است:
 
"حماسه 9 دی بی‌شک پرفروغ‌ترین جلوه ولایت‌پذیری و تبلور بصیرت ملت ایران بود؛ آنچه که رخ داد اصلاح گفتمان و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی تشیع به حساب می‌آید و پایان‌دهنده جهل جمل و نهروان و مکر صفین است.

آن زمان که دستگاه‌های تبلیغاتی عظیم دشمن با عنایت به عملکرد سرسپردگان خود در داخل کشور، فضا را آنچنان می‌آلایند که به خیال خود تمیز حق و باطل را برای مردم مشکل می‌نماید، تنها نور اهل بیت علیهم‌السلام و چراغ ولایت است که راه می‌نماید و بصیرت می‌افزاید.
 
ملت بزرگ ایران که سالها رنج استکبار را چشیده و برای حفظ انقلاب بزرگ قرن هزاران شهید تقدیم کرده بود در 9 دی سربلند‌تر از همیشه برخاست. آنچه که امید دشمن راناامید کرد "‌شهود " معنوی و سیاسی فرزندان این مرزوبوم که سراب سیاه دشمنان را به فجر پایدار پیوند زد.

"بصیرت " عطیه الهی بود که ملت در 9 دی بر مبنای آن خروشید و وعده حق تعالی که پیروزی صابران و مجاهدین است محقق گشت.

حماسه 9 دی با دو بال عشق به اهل بیت علیهم‌السلام و شور حسینی و مدیریت مدبرانه و پدرانه  رهبر دلسوز انقلاب، اوج گرفت و باز هم ثابت کرد شیاطین جهانی با وجود میلیون‌ها دلار هزینه و صدها دسیسه و طرح هنوز درک درستی از باورها وویژگی های ملت ایران ندارند.

در این میان پاس می‌داریم مجاهدان عرصه فرهنگ به خصوص رسانه‌های بیدار و انقلابی را که
 بی تردید در خلق این حماسه جاویدان موثر بودند و در صف مقدم جنگ با جبهه ی تبلیغاتی و رسانه های به ظاهر بزرگ استکبار  قرار داشتند.

قدرمی دانیم تلاش آنها را که برای انقلاب قلم‌زده و روشنگری نمودند و به آنچه که رسالت حقیقی
 شان بود عاشقانه عمل کردند.

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان ضمن پاسداشت سالروز این افتخار وحماسه ملی و تأکید بر نقش تاریخی و موثر رسانه‌ها در خلق چنین رخداد عظیمی، امیدوار است که جامعه مطبوعاتی  و رسانه‌های آگاه انقلاب بیش از گذشته در جهت حفظ واقتدار آرمان های نظام تلاش نمایند و با درک دقیق‌تر شرایط جدید وعلم به استراتژی دشمن به گونه‌ای عمل نمایند که  در سایه رهبری " امام خامنه‌ای" شاهد پیروزی‌های بیشتر و بزرگتر ملت در همه صحنه‌های داخلی و خارجی باشیم."
انتهای پیام/
برچسب ها: فتنه ، نهم دی ، جمل ، مسلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار