همایش شهرداران با محوریت طرح های اقتصادی ، منابع انسانی و خدمات شهری در کرمان برگزار ، مشکلات شهرداری ها مطرح و برای حل آنها برنامه ریزی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، شهردار کرمان در این همایش با اعلام اینکه هر شهردار باید 295 وظیفه را انجام دهد ، گفت : مهم ترین وظیفه ی یک شهردار کسب درآمد است.

ابوالقاسم سیف اللهی به وضعیت و راهکارهای درآمدی 71 شهرداری اشاره کرد و با تأکید بر اینکه در استان کرمان از ظرفیت ها به خوبی استفاده نمی شود ، خاطرنشان کرد : متأسفانه این استان در بخش کشاورزی ، صنعت ، گردشگری و ... ضعیف عمل کرده است بطوریکه اکثر سرمایه های استان در بخش صنعت و معدن به صورت خام از استان خارج می شوند.

سیف اللهی با بیان اینکه اولویت اول ما در شهرداری ها ، جذب نیروی بومی است ، تصریح کرد : باید در همه زمینه ها سرمایه گذاران بومی را جذب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام شده و یا در حال انجام شهرداری اشاره کرد و افزود : ساخت 47 پل عابر پیاده در نقاط حادثه خیز استان ، ساخت مجتمع تجاری ساروج ، کاروان سرای وکیل ، مجتمع تجاری شهیدباهنر ، پارکومترهای الکترونیکی و ساخت پارکینگ های طبقاتی از جمله ی این اقدامات است./س

برچسب ها: شهردار ، وظیفه ، بومی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.