رئيس ستاد برگزاري حماسه 9 دي كشور گفت: عده‌اي به دنبال تطهير آمريكا از فتنه 88 هستند در حالي كه مگر مي‌شود از اين هتك حرمتي كه به نظام و ملت شد گذشت و آن را فراموش كرد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد      

  محمدعلي نائيني در همايش با عنوان واكاوي فتنه 88 اظهار داشت: در كشور عده اي از بزرگداشت حماسه 9 دي ناراضي هستند و اين عده افرادي هستند كه فتنه را به مسائل داخلي تنزل مي دهند زيرا اين افراد از شعارهاي مردم مي ترسند و به دنبال تطهير آمريكا هستند.

وي افزود: در فتنه 88، باورها، اعتقادات و اعتماد مردم خدشه دارد، به واقعه عاشورا توهين شد و عده‌اي به نا امني در مدت هشت ماه دامن زدند و به گفته رهبري، اين جنايت‌ها قابل محاسبه نيستند.

نائيني تاكيد كرد: جمهوري اسلامي در مقابل ملت‌هاي دنيا در موقعيتي ممتاز قرار داشت و با فتنه 88، به اين موقعيت هتك حرمت شد و اين به هيچ وجه قابل گذشت نيست.

وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با اعضاي ستاد بزرگداشت حماسه 9 دي در سال 90، بيان كرد: نقش اول در خنثي شدن اين فتنه، قدرت و تدبير الهي بود و تدبير الهي بر اين بود كه اين فتنه شكست بخورد.

نائيني ادامه داد: هرجا كه نگاه مي‌كردي، تدبير و تقدير الهي را مي‌ ديديم و بلافاصله بعد از عاشوراي سال 88 موجي در كشور شكل گرفت و اوج آن 9 دي بود كه رسانه هاي خارجي نتوانستند آن را كتمان كنند.

وي تاكيد كرد: در فتنه هاي بعدي بايد بيشتر هوشيار بود زيرا در فتنه هاي آخر الزمان، تشخيص صالحان از منافقان بسيار سخت است.

رئيس ستاد برگزاري حماسه 9 دي كشور تاكيد كرد: بايد از فتنه 88 درس گرفت و با تبعيت محض از مقام معظم رهبري، نسبت به دشمنان انقلاب اسلامي و فتنه گران كه امور آنها از راه فتنه مي گذرد، آگاهي و بصيرت پيدا كنيم و توطئه هاي آنها را بشناسيم و به موقع خنثي كنيم.

وي با بررسي برخي از زواياي فتنه 88 اظهار داشت: قبل از انتخابات مطرح شد كه فلان كانديدا از پيش برنده است و اگر غير از اين باشد، نظام دارد دروغ مي ‌گويد و گزارش دروغ مي ‌دهد و همه رسانه ‌هاي سلطه و شبكه ‌هاي تلويزيوني خارجي نيز مي‌ خواستند در باورها و رفتارهاي مردم نسبت به نظام تغيير ايجاد كنند و بر پيش‌ بيني ‌هاي مسئولان اثر بگذارند.

نائيني عنوان كرد: بعد از انتخابات و با مشخص شدن نتيجه آن، شاهد آن جريانات بوديم و نكته جالب، پيوند عجيب بين غرب و آمريكا با سران فتنه بود تا جايي كه رئيس جمهور آمريكا در سه نوبت اعلام كرد كه از فتنه سبز حمايت مي ‌كند.

وي تصريح كرد: اين فتنه به طور قطع اعتراض به انتخابات و رقابت سياسي نبود و متن توطئه از قبل طراحي شده بود كه دشمن از همه ظرفيت‌ها و توانش در اين مسير استفاده كرد.

رئيس ستاد برگزاري حماسه 9 دي كشور با اشاره به اينكه در اوج خيانت ها و جنايت‌ها، مردم با بصيرت ايران حماسه 9 دي را رقم زدند، عنوان كرد: 9 دي اين پيام را به جهانيان و دشمنان داد كه امكان فروپاشي ملت و انقلاب ايران از درون وجود ندارد در حالي كه دشمن در فتنه 88 به اين باور رسيده بود كه كار نظم تمام است./س

برچسب ها: فتنه ، سال ، 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.