امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت: صهیونیست ها به عنوان اربابان امریکا برای تخریب ایران اسلامی و تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان هدف اصلی خود در مهار بیشتر انقلاب های جهان می خواهند به ایران اسلامی هم ضربه وارد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:ملت ایران در رزمان شکل گیری انقلاب اسلامی با رهبری های امام راحل و هم اکنون با پیروی از دستورات و توجه به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری مسیر ارزشی انقلاب اسلامی را در پیش گرفته است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :امام خمینی (ره) با برخورداری از اندیشه های ارزشمند اخلاقی معنوی ودیدگاهی بلند مدت و افکاری آینده نگرانه با بهره مندی از تاثیر گذاری مستقیم با ساختار روز ایران و ملت های اسلامی و آزاده غیر اسلامی دنیا را در مسیر مبارزه با استکبار جهانی تحت نفوذ خود قرار داد .

امام جمعه شهرهای پردیس ورودهن اضافه کرد :صهیونیست ها به عنوان اربابان امریکا برای تخریب ایران اسلامی و تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان هدف اصلی خود در مهار بیشتر انقلاب های جهان از طریق شناسایی مولفه های قدمت تاریخ ایران اسلامی می خواهند این موارد را مهار کرده و از این راه ضربه خود را به بدنه کشورمان وارد کنند .

حجت الاسلام والمسلمین توسلی درخاتمه اظهارداشت :پایداری و وحدت ملت ایران به عنوان سدی محکم در برابر اقدامات شوم استکبار جهانی در تاریخ انقلاب اسلامی در ایران برای دشمنان سختی های زیادی را در مسیر تحقق اهدافشان ایجاد کرده است ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.