نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ادارات در شهرستان پردیس هنوز به شکل کامل مستقر نشده اند و هنوز این سیستم به کندی در حال حرکت است و خلاء سایت اداری در شهرستان پردیس دیده می شود .

محجوب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:برای حل ریشه ای مشکلات و کمبود های شهرستان پردیس در حوزه خدمات شهری به ویژه در زیرساخت ها با توجه به برگزاری جلسات مختلف با مسئولان شهری در این راستا نیازمند مصوبا و اقداماتی جدید در این زمینه هستیم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :مسئولان شهرستان پردیس به ویژه فرمانداری با بررسی ابعاد مختلف مشکلات و کمبود های موجود در زیرساخت ها با فهرست بندی این موضوعات مشکلات را برای بررسی در مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با آمادگی کامل جهت رسیدگی به این مشکلات به ما ارائه می دهند .

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیستم کند استقرار ادارات در پردیس اضافه کرد :ادارات در شهرستان پردیس هنوز به شکل کامل مستقر نشده اند و تنها تعدادی از این ادارات و نمایندگی های وزارت خانه های مختلف در این منطقه استقرار پیدا کرده اند ولی هنوز این سیستم به کندی در حال حرکت است و خلاء سایت اداری در شهرستان پردیس دیده می شود .

محجوب در خاتمه اظهارداشت :با شکل گیری استقرار ادارات در شهرستان پردیس و برخورداری امور مختلف از یک مدیریت تخصصی می توان مقدمات رشد زیرساخت ها را در این شهرستان فراهم کرد ./س


برچسب ها: سایت ، اداری ، پردیس ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.