فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه گفت: 9 دی سالروز بزرگداشت شکست جبهه غرب و شیاطین است که باید زنده نگه داشته شود.

سرهنگ پاسدار ˈعلی اکبر انارکیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به دیدار مخفیانه هیأت اروپایی با برخی حامیان و محکومان فتنه 88 اظهارکرد: جبهه باطل در طول تاریخ از هر نقطه ضعف، مسیر و جایگاهی برای به چالش کشیدن جبهه حق استفاده کرده و می کند.

وی گفت: این بار هم شاهد هستیم که جبهه باطل دول استکباری در قالب هیأت های نظارتی پارلمانی و با انواع و اقسام شگردهای سیاسی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

سرهنگ انارکی تصریح کرد: در هر حال، ما به عنوان اعضای جبهه حق باید همواره هوشیار باشیم تا در دام سیاست بازی های جبهه باطل قرار نگرفته و گرفتار نشویم.

وی افزود: دشمن همواره به دنبال دشمنی کردن است، اما جبهه حق باید با زیرکی و کیاست مقهور دغل کاری های آنها نشود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه این بار جبهه باطل بطور دقیق و حساب شده ایام نزدیک به یوم الله 9 دی و بحبوحه مذاکرات ژنو را برای ضربه زدن انتخاب کرده است، هشدار داد: آنها به دنبال بهره برداری مغرضانه خویش اند و باید با بصیرت و بینایی مانع تحقق اهداف شومشان شویم.

وی بیان کرد: البته با هوشمندی می توان همین تهدید را نیز به فرصت تبدیل کرد و در راستای بالا بردن منویات نظام اسلامی از آن بهره جست.

سرهنگ انارکی در خاتمه با اشاره به در پیش بودن یوم الله 9 دی، گرمیداشت آن را نکوداشت شکست جبهه غرب و شیاطین امروزی توصیف کرد که باید به درستی به تبیین و تشریح وقایع این روز پرداخته شود./س


برچسب ها: نهم دی ، جبهه ، فتنه گران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.