فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از کشف يک تن و 364 کيلوگرم ترياک در درگيري شب گذشته ماموران با اشرار مسلح در شهرستان "سراوان"خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، "سردار حميد فهيمي راد" در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه قاچاقچيان مواد مخدر قصد جا به جايي مقادير قابل توجهي مواد مخدر با استفاده از خودروهاي سبک و تيز رو در محور "سراوان" را دارند موضوع به طور جدي در دستور کار پليس قرار گرفت. 

وي افزود: ماموران پس از اقدامات گسترده اطلاعاتي و کنترل محورهاي اصلي و فرعي ، شب گذشته به يک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک که دستور ايست صادر ولي راننده خودرو به دستور پليس توجهي نکرده و به مسير خود ادامه مي دهد که ماموران با تعقيب و گريز ،لاستيک خودرو را هدف قرار داده و قاچاقچيان پس از توقف خودرو به سمت ماموران تيراندازي و پس از مدتي درگيري با توجه به تاريکي شب و با به جا گذاشتن خودرو از محل متواري شدند. 

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسي از خودرو 136 عدد کيسه حاوي مواد مخدر از نوع ترياک به وزن يک هزار و 364 کيلوگرم کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار