تا پایان آذر ماه سال جاری بیش از 13 میلیارد تومان بابت نوسازی املاک واقع در پهنه مصوب بافت فرسوده تخفیف اعمال شد .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر ، با بیان این که اعمال تخفیفات ویژه در حوزه ساخت و ساز یکی از راهکارهای جلب مشارکت اجتماعی در بهسازی و نوسازی بافت فرسوده است افزود: مشارکت مردمی مهمترین قوه محرکه در نوسازی بافت‌های فرسوده است و باید زمینه نوسازی توسط خود شهروندان نیز فراهم شود .

وی با تاکید بر این که باید پیش از وقوع هرگونه حادثه و بحرانی پیشگیری‌های لازم انجام شود، گفت: یکی از مهمترین نیازهای منطقه ترمیم و بازسازی بافت‌های فرسوده است که با جدیت از سوی مدیریت شهری اعمال می شود و در این حوزه به طور قطع یک دستگاه و نهاد نمی‌تواند کاری انجام دهد .

به گفته شهردار منطقه تا پایان آذر ماه سال جاری72 درصد از مجموع نوسازی در پهنه بافت های فرسوده منطقه صادر شده ،که با توجه به اهمیت این موضوع ، بالغ بر 13 میلیارد تومان در این حوزه تخفیف اعمال شده است و در مجموع از 1145 پروانه صادره در منطقه ، 823 فقره پروانه نوسازی در محدوده مصوب بافت فرسوده قرار دارد که حاکی از عزم جدی دست اندرکاران منطقه است .

عظیمی افزود : در نوسازی بافت‌های فرسوده ، عوامل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، مدیریتی و .. از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد .

وی در پایان اظهار داشت: اصلاح بافت‌های فرسوده یکی از مهمترین نیازهای این منطقه است که نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیر داشته است و امیدوارم سایر دستگاه‌های اجرایی و مسئولان با شناخت دقیق این نیاز با ارائه راهکارهای لازم برای رفع دغدغه شهروندان تلاش نمایند.


انتهاي پيام/

 

برچسب ها: تخفیف ، میلیارد ، بافت ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار