هافبک تیم فوتبال صبای قم از آمادگی بالای این تیم برای جبران باخت های اخیر صبا و پیروزی در دیدار هفته بیست و یکم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اکبر صادقی اظهار داشت: قطعا پیروزی بعد از 9 هفته در هوای سرد و طاقت فرسای تبریز تاثیر مثبتی در روند رو به رشد صبا می گذارد و تیم ما در 10 بازی باقی مانده تا پایان لیگ سیزدهم با شرایط بسیار خوبی به مصاف حریفان می رود.

وی با بیان اینکه تیم صبا در این فصل مستحق شکست خوردن در 11 مسابقه نبود، تاکید کرد: اینها همه کاملا اتفاقی بوده و با اطمینان می گویم که هواداران نگران نباشند زیرا پیروزی برابر تیم گسترش فولاد تبریز حتما تاثیر مطلوبی در روند رو به رشد تیم صبای قم خواهد گذاشت.

هافبک تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: هنوز باور اینکه در بیش از نیمی از بازی های این فصل به حریفان نتیجه را واگذار کردیم، برای ما سخت است اما مطمئنا با این پیروزی خوبی که در تبریز به دست آوردیم صبا در وضعیت خوبی برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان می رود.

وی اذعان کرد: در دیدار خانگی قبل به راحتی در مقابل استقلال بازنده میدان شدیم ولی به خاطر اینکه کادر فنی در تمرینات پس از این بازی بلافاصله رفع نقایص آن دیدار را در دستور کار قرار داد، بازیکنان با هوشیاری و آمادگی بیشتری مهیای دیدار با گسترش شدند و آن بازی را بردیم و حالا همه شرایط مهیای انجام یک بازی خوب در هفته بیست و یکم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است.

صادقی بیان داشت: برای کسب سه امتیاز بازی با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بازی خواهیم کرد، چرا که هم کادر فنی و هم بازیکنان ما شناخت خوبی از این تیم دارند و باید بازی را ببریم و جایگاه صبا را در جدول رده بندی بازی های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بهتر از وضعیت فعلی کنیم.

وی تاکید کرد: در این دیدار خانگی حتما بازی بسیار سختی در مقابل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در پیش داریم، به همین خاطر از شروع دور جدید تمرینات تیم از روز شنبه حتما با شناختی که کادر فنی از سپاهان دارند تمرین می کنیم تا از این بازی با پیروزی خارج شویم.

صادقی در پایان اظهار داشت: یقین دارم که با تلاش تمام بازیکنان با انگیزه تیم صبای قم، به امتیازی ارزشمند از دیدار حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر دست خواهیم یافت تا اجازه ندهیم صبا در بین تیم‌های پائین جدول رده بندی لیگ برتر باشد.

مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته ششم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، شنبه چهاردهم دی ماه به میزبانی صبا در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود./س

برچسب ها: قم ، تحول ، صبا ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.