بر اساس نتایج نظرسنجی «سی‌ان‌ان/اوآرسی» ۷۰ درصد مردم آمریکا بر این باورند وضع اقتصادی کشورشان در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از فارس و به نقل از شبکه «سی ان ان»، نظرسنجی جدید «سی ان ان/اوآرسی» نشان داد که اکثر مردم آمریکا از وضع اقتصاد خود ناراضی هستند.

بر اساس این نظرسنجی، تقریباً 70 درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که وضع اقتصادی آنها به طور کلی در وضعیت نامناسب و ضعیفی است و تنها 32 درصد از وضع اقتصاد کشور خود ابراز رضایت کردند.

دو سوم از پاسخ‌دهندگان به این نظرسنجی تأکید کردند که اخبار اقتصادی که اخیراً شنیده‌اند اخبار بدی بوده است.

نظرسنجی سی ان ان همچنین نشان داد که ساکنان شهرها بیش از ساکنان روستاها از وضع اقتصادی آمریکا گلایه داشتند و بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی تصریح کردند که احتمالاً وضعیت اقتصاد کشورشان تا یک سال آینده در وضعیت نامناسبی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، بیکاری طولانی‌مدت، نیمه‌بیکاری و افرادی که از کار اخراج شده‌اند و به هیچ عنوان نتوانسته‌اند وارد بازار کار شوند، موجب افزایش نارضایتی از وضع اقتصادی آمریکا شده است.

نظرسنجی‌ سی ان ان همچنین نشان می‌دهد که 36 درصد از آمریکایی‌ها هزینه غذا یا دارو را از اواخر 2008 کاهش داده‌اند.

این نظرسنجی شامل یک هزار و 35 فرد بزرگسال می‌شود که در بین روزهای 16 و 19 دسامبر از طریق تلفن در این نظرسنجی شرکت کردند و درصد خطای این بررسی مثبت و منفی سه درصد بوده است.
برچسب ها: امریکا ، اقتصاد ، ناراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.