شهردار تهران گفت: دولت باید درباره حضور بنده در جلسه هیئت دولت پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران محمدباقر قالیباف شهردار تهران در حاشیه نشست شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ها که در وزارت کشور برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بنده بر این باورم که این گونه نشست‌ها و جلسات باید تداوم داشته باشد.
 
وی در ادامه افزود: بحث‌های مطرح شده در این نشست مطالبه می‌کند که ساختارهای مدیریتی شهری تغییر پیدا کند و ما باید در راستای ساختار اداره کشور تحول جدی ایجاد کنیم.  
 
شهردار تهران تصریح کرد: اینگونه اداره‌کردن شهرها درست نیست زیرا همه چیز در یک جا متمرکز است از این رو ما باید در راستای اصلاح ساختار موجود گامهای اساسی برداریم.  
 
قالیباف تاکید کرد: شهرداری‌ها به عنوان نهادهای غیردولتی بخش‌ قابل توجهی از مسئولیت‌ها را بر عهده دارند که بدون حتم با اصلاح نظام سیاسی و اجرایی می‌شود یک مدیریت یکپارچه را با کمک این نهاد غیردولتی ایجاد کرد.  
 
شهردار تهران اظهار داشت: با توجه به این که شهرداری‌ها با پول مردم اداره می‌شوند باید در راستای احقاق حقوق آن‌ها برنامه‌ جدی تدوین شود.  
 
قالیباف در پایان درباره حضورش در جلسات هیئت دولت گفت: درباره این موضوع دولت باید پاسخ بدهد و بنده پاسخگوی این امر نیستم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: شهردار ، تهران ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار