سخنگوی شورای شهر ملارد گفت: روند بروکراسی در شهرداری ملارد کلیه مسئولین شهرداری اعم از شهردار و کارمندان تا مراجعه کنندگان و شهروندان را آزار می دهد.

 زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت تسهیل روند اداری در شهرداری ملارد تصریح کرد: وضعیت وروند اداری در شهرداری ملارد بصورتی است که از شهر دار تا مراجعه کننده همگی را آزار می دهد. 

وی در ادامه افزود: به منظور رفع و دفع مشکل و پیچیدگی های اداری مذکور، اجرای اتوماسیون شهرداری را در دستور کار قرار داده ایم که در حال حاضر اقدامات ابتدایی در جهت عملیاتی نمودن طرح فوق انجام گرفته است.  
 
این عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر ملارد در تشریح مزایا و ثمرات شهرداری الکترونیکی عنوان کرد: کاهش تخلفات، جلوگیری از مفقود شدن مدارک و اتلاف وقت مسئولین شهرداری و شهروندان، درآمدهای شهرداری را نیز افزایش می دهد زیرا فعالان بخش خصوصی به دلیل سرعت و شتاب انجام امور، رغبت و تمایل بیشتری به مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های شهری و عمرانی پیدا خواهند کرد.  
 
زمانی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح فوق سیستمی خریداری شده که تقویت و گسترش هر چه بیشتر آن مد نظر قرار دارد که با محقق شدن آن، به فضل الهی 80 درصد از مشکلات و تراکمات اداری، قابل رفع خواهد بود.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار