معاون مسافری راه‌آهن کشور بهسازی و بازسازی تمامی ایستگاه‌های مسافری راه‌آهن سراسری تا قبل از فرا رسیدن ایام تعطیلات عید نوروز را از سیاست‌های مهم راه‌آهن عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،سید محمد راشدی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از وضعیت راه‌‌آهن اراکگفت: ارائه خدمات مناسب به شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های راه‌آهن است که ارائه این خدمات با بهسازی و بازسازی ایستگاه‌ها محقق خواهد شد.

وی گسترش فضای نمازخانه‌ها، تجهیز و گسترش سرویس‌های بهداشتی و بهسازی سکوهای مسافری را از جمله برنامه‌های راه‌آهن در راستای مناسب‌سازی ایستگاه‌ها تا قبل از تعطیلات عید نوروز عنوان کرد.

معاون مسافری راه‌آهن کشور ادامه داد: کاهش سیر قطارها در برخی محورها از جمله تهران ـمشهد در دستور کار است و اقداماتی نیز در این زمینه صورت گرفته و با توجه به اصلاح جدولتاخیرها، این مهم از ابتدای دی‌ماه سال‌جاری اجرا و تمامی واحدها ملزم به رعایت زمان‌بندی سیر قطارها و به حداقل رساندن تاخیرها خواهند شد.

راشدی با بیان اینکه شرکت‌های بخش خصوصی مسافری به خاطر افزایش هزینه تمام شده بخش عمده‌ای از خدمات، بارها درخواست افزایش قیمت بلیت را داشته‌اند، گفت: شرکت را‌ه آهن نیز با شناور شدن قیمت بلیت قطار در برخی محورها موافقت کرد و با شناور شدن قیمت بلیت قطار در برخی محورها، متقاضیانی که با برنامه‌ریزی قبلی برای تهیه بلیت اقدام کنند، هزینه کمتری را پرداخت خواهند کرد و با نزدیک‌تر شدن به زمان اوج سفر و همچنین نزدیکی به زمان حرکت قطار این هزینه تغییر خواهد یافت.

معاون مسافری راه‌آهن کشور و هیئت همراه پیش از ظهر امروز از ایستگاه‌های مسافری اداره کل راه‌آهن اراک بازدید کردند.

در این بازدید از ایستگاه‌های باغیک، راهگرد، مشک‌آباد، اراک، شازند و سمیه سرکشی و بر رفع نواقص موجود تاکید شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.