ملی پوش مازندرانی بوکس و دارنده مدال برنز رقابت های آسیایی قطر شرایط این ورزش را در مازندران با توجه به فعالیت های پایه این انجام شده مطلوب دانست .

دلاوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ گفت: در برخی شهرهای مازندران ، تلاش های انجام گرفته منجر به فراهم آوردن امکانات مناسب و لازم انجام این ورزش شد .

وی افزود : برخورداری از مکان مجزا و تخصصی بوکس و همچنین داشتن رینگ اختصاصی ، از ابتدایی ترین لوازم انجام بوکس است که در برخی شهرها هنوز این ابزار لازم فراهم نشده است .

ملی پوش مازندرانی تیم ملی بوکس افزود : در سال های اخیر رشته های ورزشی به سمت برخورداری از خانه تخصصی پیش رفتند و خیلی از آن ها نیز موفق شدند این مکان تخصصی را که نقش بسیار زیادی در توسعه و پیشرفت این ورزش ها دارد احداث کرده و یا در اختیار بگیرند .

دلاوری ادامه داد : بوکس مازندران در کشور دارای رتبه ای بسیار عالی است و در حال حاضر 3 وزن از 10 وزن بوکس کشور در اختیار مازندرانی ها است .

وی اظهار کرد : بوکس مازندران در حال حاضر منحصر به فعالیت مداوم چند شهر است ولی بقیه شهرها به رغم داشتن استعداد و بوکسورهای با انگیزه هنوز به سمت فعالیت بیشتر و فراهم کردن امکانات مناسب حرکت نکرده اند .

ملی پوش مازندرانی تیم ملی بوکس بیان کرد : یکی ازمهمترین مشکلات بوکس که البته مشکلی مربوط به همه ایران است ، کمبودهای شدید مالی ناشی از عدم رغبت حامیان مالی و اسپانسرها برای ورود و سرمایه گذاری در این رشته است .

دلاوری افزود : وقتی سرمایه گذاران حاضر به تیمداری در این رشته نمی شوند ، پولی در بوکس وجود نخواهد داشت تا انگیزه برای فعالیت بیشتر بوکسورها ایجاد شود و به همین دلیل عمر ورزشی بوکسورها بسیار کمتر از دیگر رشته ها است . ملی پوش مازندرانی تیم ملی بوکس بیان کرد : با سابقه حضور 10 ساله در تیم ملی و به عنوان یکی از باسابقه ترین بوکسورهای تیم ملی هنوز نتوانسته ام متناسب با مدال ها و حضور مداوم در اردوها ، پشتوانه مالی داشته باشم .

وی افزود : جوایز اختصاص یافته به ورزشکاران بوکس نیز در مقایسه با رشته هایی مانند فوتبال نیز بسیار کم است و این تبعیض ها نتیجه ای جز بی انگیزگی در بوکسورها ندارد که نتیجه آن کم شدن مدت زمان ماندگاری این ورزشکاران در ورزش حرفه ای است .

ملی پوش مازندرانی تیم ملی بوکس ادامه داد : دیگر عاملی که موجب بروز مشکل برای بوکسورها شده است ، نداشتن آینده ای روشن پس از خداحافظی از دنیای بوکس است ./س
/انتهای پیام
برچسب ها: بوکس ، ملی ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.